نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

یوبیسافت بازی‌های برجسته خود را با همکاری Tencent در چین منتشر می‌کند

کمپانی یوبیسافت از همکاری با کمپانی Tencent برای انتشار بازی‌های برجسته خود در چین خبر داد.

با عنایت به اینکه چین بزرگ‌ترین بازار بازی‌های ویدیویی جهان به حساب می‌آید، بسیاری از توسعه‌دهندگان و ناشران غربی می‌خواهند تا بازی‌های موفق خود را در این کشور عرضه کنند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که یوبی سافت نیز یکی از کمپانی‌هایی است که خواهان انتشار بازی‌های برجسته خود در این بازار بزرگ است؛ زیرا این کمپانی امروز از همکاری با کمپانی Tencent برای انتشار بازی‌های خود روی گوشی‌های موبایل و کامپیوتر در چین خبر داد.

با اینکه به بازی خاصی اشاره نشده است، اما کمپانی Ubisoft تایید کرد که «موفق‌ترین بازی‌های خود» را در چین برای دستگاه‌های موبایل و کامپیوتر عرضه می‌کند. همچنین برای این کمپانی که مالک چندین آی‌پی برجسته نظیر مجموعه Assassin’s Creed و مجموعه Rainbow Six است، قطعا شاهد کمبود بازی برای عرضه در این منطقه نخواهیم بود. این همکاری سود خوبی را نیز نصیب کمپانی تنسنت خواهد کرد که پیش از این بازی‌های بزرگی نظیر بازی PUBG را در چین منتشر کرده بود.

ایو گیلموت، مدیرعامل و بنیانگذار یوبی‌سافت درباره انتشار بازی‌های برجسته این کمپانی در چین اذعان داشت:

کمپانی Tencent بزرگ‌ترین جامعه بازی‌های آنلاین چین و یکی از کامل‌ترین و فعال‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان را مدیریت می‌کند؛ بنابراین این همکاری باید نقش قابل توجه و چشم‌گیری در افزایش شناخت بازی‌های ما در چین ایفا کند. ما از همکاری با کمپانی Tencent بسیار خوشحالیم و مشتاق به ادامه کار با آنها هستیم تا تجربه‌‌ای فوق‌العاده‌ از بازی‌ها را برای بازیکنان چینی رقم بزنیم.

مارتین لاو، رئیس کمپانی Tencent در خصوص این همکاری جدید گفت:

بسیار مفتخر هستیم که فصل جدیدی از همکاریمان را با کمپانی یوبی‌سافت آغاز کنیم و بتوانیم بسیاری از بازی‌های مشهور و خلاقانه این کمپانی را در دسترس مشتریان چینی خود قرار دهیم. این قرارداد تعهد کمپانی Tencent برای ارائه تجربه‌ی سرگرمی‌های تعاملی حرفه‌ای، سرگرم‌کننده و معتبر به کاربرهایمان را بیش از پیش نشان می‌دهد.

در دیگر اخبار مرتبط با کمپانی یوبی‌سافت متوجه شدیم که این کمپانی بازی The Division 2 را معرفی کرده است و اخیرا قراردادی را منعقد کرد که به موجب آن کل سهام خریداری‌شده توسط Vivendi به آنها بازمی‌گردد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده