// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

نسخه دموی بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر شد

کمپانی Sega نسخه دموی بازی Valkyria Chronicles 4 را هم‌اکنون برای کاربران پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار داده است.

همانطور که پیش‌تر اعلام شده بود، کمپانی سگا نسخه دموی پروژه نقش‌آفرینی (JRPG) خود یعنی بازی Senjou no Valkyria 4: Western Front را که در غرب با نام Valkyria Chronicles 4 شناخته می‌شود، در دسترس کاربران قرار داد.

نسخه دمو بازی Valkyria Chronicles 4 به طور انحصاری برای پلی‌ استیشن 4 منتشر شده است و کاربران هم‌اکنون می‌توانند از فروشگاه ژاپن پلی استیشن استور برای دانلود کردن اقدام کنند. گفتنی است که حجم نسخه دموی این بازی ۵.۳۳ گیگابایت است.

نسخه دموی بازی Senjou no Valkyria 4: Western Front شامل دو قسمت اول ماجراهای آن می‌شود که در کنار یک ماموریت اضافی جدید که بر پایه کلاس Grenadier طراحی شده است، در اختیار طرفداران این بازی قرار می‌گیرد.

همانطور که حدس می‌زنید دموی این بازی تنها از زبان ژاپنی پشتیبانی می‌کند، اما اگر سری بازی‌های والکریا را پیش‌تر تجربه کرده باشید، می‌توانید نسخه دموی آن را نیز بدون مشکل به اتمام برسانید. البته این موضوع شاید کمی برای کاربران جدید دشوار شود.

گفتنی است از آنجا که نسخه دموی این بازی در فروشگاه ژاپنی PSN قرار دارد، کاربران باید با یک حساب کاربری ژاپنی، آن را دانلود و نصب کنند. اگر با نحوه ساخت اکانت ژاپنی PSN آشنا نیستید می‌توانید از راهنمای سایت دوال‌شاکرز کمک بگیرید.

بازی Valkyria Chronicles 4 آبان‌ماه گذشته معرفی شد و در دی‌ماه شاهد انتشار اطلاعاتی از آن بودیم. در صورت تمایل می‌توانید به ویدیوی گیم‌ پلی آن در زومجی نگاهی بیندازید و در آن سو از محتویات نسخه Special Edition آن که به مناسبت جشن ۱۰ سالگی توسعه یافته است، باخبر شوید. اگر از طرفداران سری بازی‌های والکریا هستید و برای اولین بار قصد خرید کنسول PS4 را دارید، می‌توانید به باندل Valkyria Chronicles 4 پلی استیشن 4 اسلیم نگاهی بیندازید.

بازی Valkyria Chronicles 4 در سال ۲۰۱۸ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود و برای هر دو ریجن آمریکای شمالی و اروپا در دسترس قرار می‌گیرد. در آن سو بازی مذکور در تاریخ ۲۱ مارس‌ (۱ فروردین ۹۷)‌ برای پلی‌استیشن 4 در ریجن ژاپن منتشر می‌شود و در تابستان ۹۷ نیز برای سوییچ پورت می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده