نویسنده: حسین سلیمی
// جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

ویدیویی از گیم پلی جدید بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر شد

کمپانی سگا، گیم‌پلی جدیدی از بازی Valkyria Chronicles 4 منتشر کرد. در این ویدیو ویژگی‌ها و سیستم‌های مبارزه بازی به نمایش گذاشته شده است.

طبق آخرین اخبار بازی، امروز در استریم زنده‌ای که توسط سگا (Sega) پخش شد، این کمپانی گیم‌پلی جدیدی از بازی Senjou no Valkyria 4 : Eastern Front  که در غرب تحت نام Valkyria Chronicles 4 شناخته می‌شود، منتشر کرد. در این ویدیو شما شاهد جزئیات کاراکتر‌ها و برخی سیستم‌های بازی خواهید بود و همچنین با نحوه استفاده از دستورها و حملات آشنا می‌شوید. در کنار این ویژگی‌ها، با کلاس جدید نارنجک‌انداز و پیشرفت واحد نظامی نیز آشنا خواهید شد و صحنه‌هایی از کشتی جنگی و بالا بردن سطح این کشتی را خواهید دید. جالب‌تر اینکه، شما ویژگی‌های جدیدی در نقشه بازی که شامل عناصری مانند باکس‌های Ragnite و آتش سوزی و ریزش بهمن می‌شود را مشاهده خواهید کرد. همچنین در این ویدیو با یکی از کلاس‌های مهندسان آشنا خواهید شد که می‌توانند پله‌ها را برای رسیدن به مناطق غیر قابل دسترس تعمیر کنند. در این بازی هریک از اعضای تیم ماموریت جانبی مختص به خود را دارند. همچنین طبق معمول، شما می‌توانید تانک خود به طور کامل سفارشی کنید. کشتی جنگی که در بازی Valkyria Chronicles 4 وجود دارد،  با نام «Snow Cruiser Centurion» شناخته می‌شود و قادر است به لطف راداری که در اختیار دارد، دشمنان را شناسایی کند و در عین حال در میادین مبارزه به پشتیبانی از هم‌ تیمی‌ها بپردازد.

علاوه بر ویدیو، می‌توانید تصاویری از اطلاعات مربوط به این بازی را در زیر مشاهده کنید. بازی Valkyria Chronicles 4 قرار است در سال ۲۰۱۸ در آمریکای شمالی و اروپا برای ایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شود. در مورد نسخه ژاپن این بازی باید گفت که در تاریخ اول فروردین ۹۷ (۲۱ مارس ۲۰۱۸) برای PS4 و در تابستان سال آینده نیز برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده