// چهار شنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

نسخه Special Edition بازی Valkyria Chronicles 4 معرفی شد

کمپانی سگا به مناسبت سالگرد ۱۰ سالی سری Valkyria، نسخه ویژه بازی Valkyria Chronicles 4 را برای ژاپن معرفی کرد.

معمولا بازی‌های ژاپنی از نسخه‌های کالکتور یا ویژه‌ جذابی برخوردار هستند و بازی Valkyria Chronicles 4 از این قاعده مستثنا نیست. با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کمپانی سگا، ناشر بازی Valkyria Chronicles 4، به مناسبت سالگرد ۱۰ سالگی سری Valkyria، نسخه ویژه Chronicles 4 را برای ژاپن معرفی کرد.

در ادامه Sega اعلام کرد که این نسخه ویژه 10th Anniversary Memorial Box نام داشته و قیمت آن ۱۲۹۹۰ ین یا ۱۱۵ دلار خواهد بود. خریداران این نسخه یک کتاب به نام The 10th Anniversary Illustration دریافت خواهند کرد که شامل عکس‌های هنری از چهار نسخه این مجموعه است. همچنین عکس روی جلد این کتاب شامل رایلی، قهرمان جدید این مجموعه و آلیشیا، قهرمان نسخه اول، می‌شود که توسط رایتا هونجو طراحی شده است.

از دیگر محتویات نسخه ویژه بازی Valkyria Chronicles 4 می‌توان به دیسک ساندترک‌های مجموعه اشاره کرد که از سه نسخه اول ۱۸ موسیقی (از هر نسخه ۶ موسیقی) و از نسخه چهارم هفت موسیقی در این دیسک قرار داده شده است. همچنین خریداران می‌توانند از بسته الحاقی Joint Operation with Squad 7 نیز برخوردار شده و کد آن را روی کنسول خود فعال کنند. این بسته الحاقی مختص به نسخه ویژه ژاپن است که در جریان آن می‌توانید در نقش قهرمان نسخه اول بازی کنید.

بازی Valkyria Chronicles 4

بازی Valkyria Chronicles 4

بازی Valkyria Chronicles 4

بازی Valkyria Chronicles 4 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ در غرب روی PS4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد. این در حالی است که بازی ذکر شده در تاریخ یک فروردین ۹۷ (۲۱ مارس ۲۰۱۸) در ژاپن روی PS4 و تا پایان تابستان روی نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده