نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

یکی از بازیکنان بازی Call of Duty: WW2 بدون شلیک یک گلوله به سطح بالایی از بازی دست یافت

یکی از کاربران یوتیوب با نام TheseKnivesOnly بدون شلیک حتی یک گلوله به درجه Master Prestige در بازی Call Of Duty: WW2 دست یافت.

مجموعه بازی‌های Call of Duty همیشه بازیکنان شگفتی‌سازی داشته است که می‌خواهند از راه‌های منحصربه‌فرد یا غیر متعارف کاری را به انجام برسانند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که اخیرا یکی از بازیکنان دستاورد قابل توجه و به خصوصی داشته و بدون تیراندازی در بازی Call of Duty: WWII به درجه Master Prestige رسیده است.

یکی از کاربران یوتیوب با نام TheseKnivesOnly تنها با استفاده از چاقوها، چکش یخ‌شکن، بیل‌ها و سرنیزه به آخرین سطح از بازی Call of Duty: WW2 دست یافت. برای انجام این کار زمان زیادی صرف شد و این کاربر بیش از ۳۲ هزار دشمن را از پای درآورد و تنها از هواگرد Recon Aircraft و هواگرد Counter Recon استفاده کرد.

این کاربر انجام بازی‌های سری کالاف دیوتی به صورت تن به تن را از زمان انتشار اولین نسخه Black Ops آغاز کرد. او به وب‌سایت کوتاکو توضیح داد که پس از مشاهده بازیکنی که تنها با استفاده از تاماهاوک (ابزار سنتی سرخ‌پوستان امریکا برای شکار) یکی از دشمنان را از میان برد، او به استفاده از سلاح‌های نزدیک ترغیب شد.

او ظاهرا اولین بازیکنی است که بدون شلیک گلوله در بازی Call of Duty: WWII به درجه Master Prestige دست می‌یابد و توسعه‌دهندگان بازی در استودیو اسلج‌ همر گیمز نیز انجام این کار را تایید کرده‌اند. شما می‌توانید در ادامه یکی از ویدیوهای این بازیکن را تماشا کنید که کشته‌شدن دشمنان توسط او را به تصویر می‌کشد. 

دانلود از وب‌سایت آپارات

در دیگر اخبار مرتبط با مجموعه Call Of Duty، اخیرا اکتیویژن تایید کرد که استودیو تری‌آرک (Treyarch) ساخت نسخه بعدی بازی را برعهده خواهد داشت. این خبر باعث شد که شایعات اخیر درباره Black Ops 4 کمی قابل اتکا شوند، اگرچه اکتیویژن تا به حال این شایعات را تایید یا تکذیب نکرده است.

بازی Call of Duty: WWII به طور رسمی در تاریخ دوازدهم آبان‌ماه (۳ نوامبر ۲۰۱۷) منتشر شد و در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس است. اولین بسته الحاقی اصلی بازی با نام The Resistance Map Pack در تاریخ دهم بهمن‌ماه (۳۰ ژانویه) منتشر شد. این بازی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از‌ آن به شرح زیر است: 

سازندگان Call of Duty: WWII پیش از انتشار آن، وعده بازگشت به ریشه‌های سری را داده بودند و خب می‌توان گفت که تا حدود زیادی در این کار موفق شده‌اند. پرداختن به جنگ جهانی دوم باعث شده تا بازی بتواند داستانی خوب و یک کمپین سرگرم‌کننده را ارائه کند. از طرف دیگر، بخش زامبی هم پیشرفت خیلی خوبی نسبت به قبل داشته و شاید اگر اسلج‌همر می‌توانست تجربه چندنفره بهتری را هم در بازی خلق کند، شاهد اثری بی‌نقص بودیم.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده