// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

برنامه بسته های الحاقی بازی Super Smash Bros. Ultimate مشخص شده است

سازندگان بازی Super Smash Bros. Ultimate اعلام کردند که کمپانی نینتندو در حال حاضر برنامه بسته‌های الحاقی این بازی را مشخص کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی، ماساهیرو ساکورای با انتشار توییتی اعلام کرد که در حال حاضر برنامه بسته‌های الحاقی بازی Super Smash Bros. Ultimate مشخص شده است. گویا نینتندو به جای اینکه از نظرات کاربران برای توسعه محتویات DLC کمک بگیرد خودش به تنهایی برنامه‌ریزی را انجام داده است. این خبر یک هفته پس از این منتشر شد که سازندگان اعلام کرده بودند که در حال ساخت بسته‌های الحاقی این بازی هستند. در ادامه می‌توانید توییت ساکورای را مشاهده کنید:

فهرست و محتویات بسته‌های الحاقی بازی Super Smash Bros. Ultimate تکمیل شده است. این بار تمامی این فرآیند به دست نینتندو انجام شده است و آنها محتویات را انتخاب کرده‌اند. من تصمیم گرفته‌ام که اگر قرار است کاراکتر‌ها را آنها تعیین کنند خود آنها نیز باید برنامه را مشخص کنند.

ساکورای در ادامه با انتشار توییتی از ذوق و شوق کاربران در رابطه با نسخه جدید این بازی مبارزه‌ای تشکر کرد. البته از آنجا که برنامه بسته‌های الحاقی مشخص شده است، وی از طرفداران خواست که درخواست کاراکتر جدید ندهند. وی در این باره افزود:

اینکه شما در مورد راه‌یابی کاراکتر مورد علاقه خود به بازی رویاپردازی می‌کنید امری بسیار خوشایند است اما باید بدانید که سازندگان در حال حاضر کاراکتر‌های آینده این بازی را مشخص کرده‌اند. سپاسگزار هستیم.

Super Smash Bros. Ultimate

بخش بزرگی از نظرات کاربران به طور محترمانه پست شده بود اما گویا در آن سر برخی هنوز کاراکتر‌های دلخواه خود را از سازندگان درخواست می‌کردند.

در جریان رویداد اینترنتی نینتندو دایرکت (Nintendo Direct) که هفته گذشته برگزار شد، سازندگان اعلام کردند که پنج بسته الحاقی برای بازی Super Smash Bros. Ultimate منتشر می‌شود. به گفته آنها محتویات دانلودی این بازی در بازه‌های تعیین شده تا زمستان ۲۰۲۰ میلادی به دست بازیکنان می‌رسد. با اینکه قهرمانان و بسته‌های الحاقی این بازی مشخص شده است اما به نظر می‌رسد که طرفداران مدت زمان زیادی باید انتظار آنها را بکشند.

همچنین در جریان این رویداد سازندگان اطلاعاتی از سیزن پس این بازی منتشر کردند که به قیمت ۲۵ دلار خواهد بود. در آن سو Incineroar و کاراکتر استریت فایتر یعنی Ken نیز به جمع مبارزان این بازی ملحق می‌شوند. در پستی دیگر می‌توانید به مجسمه‌های آمیبو این اثر نیز نگاهی بیندازید.

علاوه بر بسته‌های الحاقی یاد شده، کاراکتر Piranha Plant به عنوان ششمین DLC مشخص شد. این مبارز به مدت زمان کوتاهی برای کاربرانی که بازی را تا قبل از ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ بهمن ماه) خریداری کنند در دسترس قرار می‌گیرد. به گفته سازندگان با انتشار دی‌ال‌سی‌های Super Smash Bros. Ultimate، کاراکتر‌های بازی به ۸۰ نفر و مراحل آن نیز به ۱۰۸ محیط افزایش پیدا می‌کنند.

بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ ۷ دسامبر (۱۶ آذر ماه) به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. تا به امروز اخبار زیادی پیرامون این بازی منتشر شده است که با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی می‌توانید از آنها باخبر شوید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده