// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

شخصیت های Ken و Incineroar برای بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی شدند

در جریان رویداد نینتندو دایرکت، کمپانی نینتندو دو شخصیت Ken و Incineroar را برای بازی Super Smash Bros. Ultimate معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نینتندو در جریان رویداد نینتندو دایرکت که دیروز برگزار شد، دو شخصیت پایانی لیست شخصیت‌های روز عرضه بازی Super Smash Bros. Ultimate را معرفی کرد. از این رو در این رویداد شخصیت کن از مجموعه Street Fighter و شخصیت Incineroar از مجموعه Pokemon معرفی شدند.

کن، یک اکو فایتر خواهد بود. این گفته بدین معنا است که کاراکتر کن در بازی Super Smash Bros. Ultimate از نظر ضربات و عملکرد، شباهت بسیاری به ریو دارد. با این حال کن انیمیشن‌ها و ضربات مخصوص به خودش را دارد و از نظر حرکتی هم سریع‌تر از ریو است. از نظر کومبوی ویژه، کن دارای دو ضربه متفاوت است. اولین ضربه Shinryuken نام دارد که به بازیکنان اجازه می‌دهد یک آپرکات قدرتمند و چرخشی را روی حریف خود اعمال کنند. این در حالی است که دومین ضربه‌ی ویژه کن Shippu Jinraikyaku نام دارد که شامل تعدادی مختلفی از ضربات منحصربه‌فرد Ken در مجموعه استریت فایتر است.

شخصیت Incineroar یک بوکسور به‌حساب می‌آید. ضربات وی به شکلی تعبیه شده است که اعمال آن‌ها روی حریف ریسک بالایی دارند، اما در عین حال آسیب زیادی را وارد می‌کنند. از این رو بازیکنانی که از وی استفاده می‌کنند، باید صبر بالایی داشته باشند و در موقعیت مناسب، به حریف‌شان آسیب وارد کنند. از طرفی Incineroar یکی از بهترین و کاربردی‌ترین Throwها (گرفتن و پرتاب کردن حریف) را در بازی Super Smash Bros. Ultimate به‌خود اختصاص داده است. از دیگر ضربات این کاراکتر می‌توان به Cross Chop اشاره کرد که یک حرکت V شکل را انجام می‌دهد.

در انتها مشخص شد که بازی Super Smash Bros. Ultimate دارای سیزن‌پس ۲۵ دلاری است که پنج مبارز جدید را به‌مرور زمان به لیست مبارز‌های بازی اضافه می‌کند. با این حال بازی Super Smash Bros. Ultimate دارای ۷۴ مبارز در روز عرضه است که انتخاب از این میان آن‌ها واقعا سخت است؛ زیرا شاهد شخصیت‌های محبوب زیادی در این نسخه هستیم. بازی Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ ۱۶ آذر ماه (هفت دسامبر) در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی این دو شخصیت را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود از آپارات


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده