// پنجشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۹

تاریخ انتشار بازی Battle Princess Madelyn با انتشار تریلری مشخص شد

جدیدترین تریلر از بازی دوبعدی و پلتفرمر Battle Princess Madelyn، ساخته شده به دست کریستوفر اوبریچ و دخترش، منتشر شد که تاریخ حدودی انتشار این محصول را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کژوال بیت گیمز (Casual Bit Games) با انتشار تریلری جدید از پروژه سایداسکرولینگ و دوبعدی خود یعنی بازی Battle Princess Madelyn اعلام کرد که این محصول در تاریخ نامشخصی از پاییز سال جاری به دست کاربران می‌رسد.

گفتنی است که سازندگان با کمک حامیان مالی در کمپین کیک استارتر توانستند بودجه توسعه این پروژه را جمع‌آوری کنند. سازندگان برای ساخت این محصول نیاز به ۶۰ هزار دلار کانادا داشتند که در انتها توانستند بیش از ۲۱۲ هزار دلار از سوی طرفدارانشان جمع‌آوری کنند.

سال گذشته میلادی پس از معرفی Batlle Princess Madelyn، این بازی قرار بود در چهار ماه نخست سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شود. پس از آن این پروژه با تاخیر مواجه شد، اما سازندگان با انتشار ویدیو‌های گیم پلی سعی کردند که هیجان را در بازیکنان نگه دارند. شهوریور ماه گذشته نیز شاهد رونمایی شدن از حالت Arcade این بازی بودیم که گیم پلی قدیمی را به این بازی دعوت می‌کند.

داستان بازی در مورد دخترکی است که در واقع یک شوالیه است و تمرینات خود را تازه شروع کرده است. وی قصد دارد به همراه سگ خود یعنی فریتزی دنیای بازی را از دست جادوگر شیطانی نجات دهد. به گفته سازندگان، این بازی از آثار قدیمی همچون Ghouls N’ Ghosts و Wonder Boy 3: The Dragon’s Trap الهام گرفته است که کاربران در آن با گیم پلی دشواری روبه‌رو خواهد شد. سازندگان دو نوع مختلف موسیقی در این بازی جای داده‌اند که از بین آنها کاربران می‌توانند با توجه به سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب کنند. موسیقی قدیمی و آرکید در کنار موزیک مدرن که به دست Gryzor87، تنظیم کننده Maldita Castilla، ساخته شده است، در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

بازی مذکور شامل ۱۰ مرحله می‌شود که هر یک به ۵ استیج مجزا ضمیمه شده است. هر یک از محیط‌های بازی دارای سلاح‌های قابل ارتقا و آیتم‌های Collectible می‌شود که بازیکنان با پیدا کردن آنها می‌توانند به محیط‌های پنهان راه پیدا کنند. کسانی که روند توسعه این بازی را دنبال کرده‌اند اطلاع دارند که توسعه دهنده این بازی یعنی کریستوفر اوبریچ برای ساخت این پروژه از دختر خود کمک گرفته است. در ادامه می‌توانید صحبت‌های وی در این باره را مشاهده کنید.

از ابتدای کار این پروژه یعنی از طراحی نمونه‌های اولیه و جمع‌آوری ۲۱۲ هزار دلار در کیک استارتر تا مشخص شدن تاریخ عرضه‌اش، بازی Battle Princess Madelyn از بازخوردهای دخترم الهام گرفته است. در واقع دختر بنده بوده است که ایده‌های اولیه ساخت این بازی را به‌وجود آورده است. از ابتدای کار برنامه به طوری بود که بتل پرینسس مدلین ترکیبی از گیم پلی آرکید و مدرن داشته باشد. ما احساس می‌کنیم که با عشق و برنامه دقیقی که در این بازی گنجانده‌ایم، به هدفمان رسیده‌ایم و بازیکنان را با اثری روبه‌رو می‌کنیم که شامل المان‌های ویژه‌ای است.

بازی Battle Princess Madelyn در پاییز سال جاری برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ویتا و نینتندو Wii U منتشر می‌شود. تاریخ دقیق انتشار این محصول هنوز مشخص نشده است، اما به گفته سازندگان این موضوع به‌زودی رونمایی خواهد شد. در ادامه می‌توانید نگاهی به تریلر منتشر شده بیندازید و خود را با حال و هوای جالب این بازی آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی‌های دوبعدی و پلتفرمر با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده