// شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

تریلر گیم پلی بازی Battle Princess Madelyn منتشر شد

جدیدترین تریلر بازی Battle Princess Madelyn گیم پلی دو بعدی و پیکسلی آن را به نمایش قرار می‌دهد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو کژوال بیت گیمز «Casual Bit Games» اولین گیم پلی از جدیدترین پروژه سبک دو بعدی و پیکسلی خود یعنی بازی Battle Princess Madelyn را منتشر کرد. توسعه بازی مذکور سال گذشته میلادی از طریق سایت جمع آوری بودجه از سوی طرفداران در کمپین کیک‌استارتر (Kickstarter) آغاز شد؛ طوری که بازی مذکور با ۳ هزار و ۴۰۲ حامی مالی توانست مبلغ ۲۱۲ هزار دلار جمع آوری کند.

ویدیو جدید Battle Princess Madelyn با نشان دادن تصاویری از حالت داستانی، آرکید و صفحه منو بازی آغاز می‌شود. بخش داستانی بازی حالت مدرن Madelyn را نشان می‌دهد که در هنگام خوابیدن به داستانی گوش می‌دهد که وی و سگش یعنی Fritzy به نبرد با جادوگران شیطانی می‌روند. در این نبرد فریتزی در حالی که می‌خواهد از مدلین محافظت کند کشته می شود اما بعد‌ها در قالب یک روح به دنیای این بازی برمی‌گردد.

بخش دیگری از ویدیو، گیم‌پلی بازی را به تصویر می‌کشد که شاهد روند قدیمی ساید اسکرولینگ هستیم. سازندگان با الهام گرفتن از آثار قدیمی همچون Ghouls N’ Ghosts و Wonder Boy 3:  The Dragon’s Trap، ایده‌های‌شان را در این بازی گنجانده‌اند.

Battle Princess Madelyn

همچنین بازیکنان در بازی می‌توانند درجه سختی بازی را به سلیقه خود تغییر دهند تا از این رو بتوانند یک روند معمولی را بگذرانند یا اینکه با سخت‌ترین حالت، مهارت‌های خود را به چالش بکشند. تریلر گیم پلی بازی با نشان دادن اولین باس بازی به اتمام می‌رسد.

به تازگی صفحه کیک استارتر بازی اطلاعاتی از قابلیت این کاراکتر یعنی Warp Stones منتشر کرد که اجازه می‌دهد به نقاط مختلف سفر کند. در اطلاعات منتشر شده شاهد جزئیات مرحله 5b بودیم که گویا در اعماق دریا اتفاق می‌افتد و کاربران در آن با تنظیم ارتفاع آب به حل معما‌ها می‌پردازند. سازنده این بازی لحظه احساسی دیگری با طرفداران در میان گذاشت که گویا دختر وی در طراحی یکی از دشمنان بازی که یک درخت است کمک کرده است. در جریان کمپین کیک‌استارتر این بازی کمپانی‌ Hound Picked نیز در توسعه آن دست داشته است که در واقع شرکت تابع PR Hound به شمار می‌رود.

هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نشده است اما می‌دانیم که Battle Princess Madelyn برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4، پی سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن ویتا و نینتندو Wii U منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر گیم پلی و داستانی آن را تماشا کنید و خود را با حال و هوای بازی آشنا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده