// پنجشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

جدیدترین تریلر بازی Battle Princess Madelyn گیم پلی حالت آرکید را نشان می‌دهد

تریلر گیم پلی بازی Battle Princess Madelyn، ساخته استودیو Casual Bit، حالت چالشی و هیجانی Arcade را نشان می‌دهد.

استودیو کانادایی کژوال بیت (Casual Bit) هم‌اکنون در حال کار روی یک پروژه اکشن و پلتفرمر با نام Battle Princess Madelyn است. بازی مذکور که از آثار قدیمی و دشواری همچون Ghouls ‘n Ghosts الهام گرفته است به سبک 16 بیتی و پیکسلی طراحی شده است. گفتنی است سازندگان بودجه توسعه این بازی را از طریق کمپین کیک‌ استارتر (Kickstarter) جمع‌آوری کرده‌اند و علاقه‌مندان در این جریان توانستند به سازندگان کمک مالی کنند.

به نقل از سازندگان، بازی Battle Princess Madelyn در کنار گیم پلی قدیمی یا به اصطلاح Reto خود همچنین میزبان یک حالت Arcade نیز خواهد بود. بازی شامل حالت داستانی است و در آن سو بخش Arcade قرار است مراحل کمپین آن را به طور دشوارتر به کاربران ارائه کند تا در این راستا شاهد یک روند چالش برانگیز باشیم. به گفته سازندگان این حالت گیم‌پلی سرعتی و هیجان‌انگیزی به همراه دارد.

اعضای تیم توسعه‌دهنده با انتشار تریلری در صفحه کیک استارتر Battle Princess Madelyn تلاش کرده‌اند بازیکنان را با حال و هوای کلاسیک آن بیشتر آشنا کنند. کاراکتر بازی با دویدن در جنگل‌ها و قبرستان‌های ترسناک به کشتن دشمنان خود می‌پردازد تا به هدف نهایی خود برسد. در نگاه اول حال و هوای بازی Ghouls ‘n Ghosts در این پروژه احساس می‌شود؛ طوری که نحوه پرتاب کردن نیزه این کاراکتر نیز با جزئيات دقیق از کاراکتر غولز ان گوستس برگرفته شده است.

بازی Battle Princess Madelyn برای توسعه روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی، پلی استیشن ویتا، نینتندو Wii U و نینتندو سوییچ برنامه‌ریزی شده است و در آن سو کمپانی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) نیز مسئولیت انتشار و توزیع نسخه فیزیکی آن را بر عهده گرفته است. دیسک فیزیکی این بازی برای پی سی و پلی استیشن 4 در دست تهیه قرار دارد. متاسفانه سازندگان هنوز تاریخ عرضه این بازی را مشخص نکرده‌اند.

در پایین می‌توانید جدیدترین تریلر بازی Battle Princess Madelyn را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده