نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۱۵

شایعه: فیلم Star Wars: The Last Jedi طولانی ترین فیلم جنگ ستارگان خواهد بود

طبق شایعات منتشر شده به نظر می‌رسد که فیلم Star Wars: The Last Jedi قرار است به طولانی‌ترین فیلم دنیای جنگ ستارگان تبدیل شود.

اوایل این هفته بود که رایان جانسون، کارگردان و نویسنده فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi)، با انتشار تصویری از به پایان رسیدن ساخت این فیلم بسیار مورد انتظار خبر داد. این فیلم قرار است لحظاتی پس از پایان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) آغاز شود، اما تا به امروز اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Star Wars: The Last Jedi فاش و منتشر نشده است. حال طرفداران در انتظار دومین تریلر این فیلم هستند که انتظار می‌رود به‌زودی منتشر شود. در مراسم و جشن جنگ ستارگان (Star Wars) امسال که فروردین‌ماه برگزار شد، لوکاس فیلم اولین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد که این تریلر اطلاعات زیادی را از این فیلم فاش نکرد و در عوض سوالات بیشتری را در مورد اتفاقات این فیلم مطرح کرده است.

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که مدت زمان رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi فاش شده باشد. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت بلیط فروشی CineWorld منتشر کرده، مدت زمان این فیلم قرار است ۱۵۰ دقیقه یا ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه باشد. با این حال، لوکاس فیلم هنوز این خبر را رسما تایید و اعلام نکرده است، اما اگر این خبر درست باشد، فیلم Star Wars: The Last Jedi که نهمین فیلم سینمایی این مجموعه است، به طولانی‌ترین فیلم دنیای جنگ ستارگان تبدیل خواهد شد. در حال حاضر فیلم Star Wars Episode II: Attack of the Clones (جنگ ستارگان اپیزود دوم: حمله کلون‌ها) با مدت زمان ۱۴۲ دقیقه طولانی‌ترین فیلم دنیای جنگ ستارگان است. علاوه بر این، مدت زمان فیلم Star Wars: The Force Awakens و فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) به ترتیب ۱۳۵ و ۱۳۳ دقیقه بوده است.

Star Wars: The Last Jedi

با این حال، ممکن است مدت زمان رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi تا زمان اکران تغییر پیدا کند، اما به نظر می‌رسد که قرار است در این فیلم شاهد اتفاقات زیادی باشیم و به همین منظور، طولانی بودن این قسمت چندان عجیب نخواهد بود. البته وب‌سایت CineWorld صفحه این فیلم را در سایت خود حذف کرده است، اما دیگر سایت‌های معتبر از جمله AMC Theaters ،Cineplex و Fandango مدت زمان فیلم Star Wars: The Last Jedi را تایید و اعلام کرده‌اند که مدت زمان این فیلم قرار است ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه باشد.

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده