نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۰

تاریخ انتشار تریلر بعدی فیلم Star Wars: The Last Jedi فاش شد

مارک همیل تاریخ انتشار دومین تریلر فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را فاش کرد.

در مراسم و جشن جنگ ستارگان (Star Wars) امسال که فروردین‌ماه برگزار شد، لوکاس فیلم اولین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد. با این حال، تا به امروز شاهد انتشار تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار نبوده‌ایم و لوکاس فیلم به انتشار دو ویدیو از پشت صحنه فیلمبرداری، تصاویر و پوسترهای تبلیغاتی از این فیلم بسنده کرده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که زمان انتشار تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi فاش شده است. مارک همیل، بازیگر نقش لوک اسکای واکر، اخیرا در توییتر شخصی خود به سوال یکی از طرفداران در مورد تاریخ انتشار تریلر بعدی این فیلم واکنش نشان داده و گفته است که تریلر بعدی این فیلم در ماه اکتبر منتشر خواهد شد.

Star Wars: The Last Jedi

با این حال، همیل خیلی سریع این توییت را پاک کرده است، اما برخی از طرفداران تصویر این توییت را پیش از حذف شدن از صفحه توییتر همیل، گرفته‌اند. او در جواب سوال این طرفدار گفته است که بازی فوتبال آمریکایی را که قرار است در تاریخ دوشنبه، ۹ اکتبر (۱۷ مهر) برگزار شود، تماشا کند. در این شب قرار است مسابقه لیگ NFL بین دو تیم مینسوتا وایکینگز و شیکاگو بیرز برگزار شود که این مسابقه از شبکه ESPN که متعلق به والت دیزنی است، به روی آنتن خواهد رفت. با این حال، این تاریخ هنوز رسما توسط لوکاس فیلم یا والت دیزنی تایید نشده است.

با این حال، با توجه به انتشار آخرین تریلر فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) در ماه اکتبر، انتظار می‌رود که دومین و آخرین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi در این ماه منتشر شود. علاوه بر این، لوکاس فیلم اعلام کرده که با ۶ کمپانی نیسان، رویال فیلیپس، جنرال میلز، کمپانی مد لباس کریستین لوبوتین، ورایزن و Vizio برای کمپین تبلیغاتی فیلم The Last Jedi قرارداد همکاری امضا کرده است. این ۶ کمپانی قرار است در حمایت از سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان تبلیغاتی اختصاصی و نوآورانه را برای این فیلم طراحی و در سراسر جهان منتشر کنند.

Star Wars: The Last Jedi

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده