نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

کار ساخت فیلم Star Wars: The Last Jedi به پایان رسید

رایان جانسون با انتشار تصویری، از تکمیل فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) خبر داد.

اخیرا مارک همیل، بازیگر نقش لوک اسکای واکر، فاش کرده است که دومین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi در حاشیه مسابقه لیگ NFL بین دو تیم مینسوتا وایکینگز و شیکاگو بیرز در تاریخ دوشنبه، ۹ اکتبر (۱۷ مهر) منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، لوکاس فیلم از پایان ساخت دومین قسمت سه‌گانه جدید دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) خبر داده است. رایان جانسون، کارگردان و نویسنده این فیلم، با انتشار تصویری در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد که مراحل پس از تولید فیلم Star Wars: The Last Jedi به پایان رسیده و مراحل ساخت این فیلم رسما تکمیل شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jedi is Complete Read more at https://www.comingsoon.net/movies/news/889753-star-wars-the-last-jedi-is-complete-says-rian-johnson#XKb0ShleW5vFESZk.99

کمتر از سه ماه دیگر فیلم Star Wars: The Last Jedi اکران خواهد شد و حال به نظر می‌رسد که لوکاس فیلم در نظر دارد تا بیشتر تمرکز خود را روی گسترش تبلیغات این فیلم در سراسر جهان قرار دهد. با این حال، ممکن است جان ویلیامز هنوز کار ضبط موسیقی متن این فیلم را به پایان نرسانده باشد و طی زمانی که باقی‌مانده تغییراتی را در آن اعمال کند. با وجود این، به نظر می‌رسد که باید به‌زودی شاهد انتشار برنامه‌های لوکاس فیلم برای تبلیغات فیلم Star Wars: The Last Jedi باشیم. در مراسم و جشن جنگ ستارگان امسال که فروردین‌ماه برگزار شد، لوکاس فیلم اولین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرد.

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده