نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

اطلاعاتی از پنجمین سریال فرعی Game of Thrones منتشر شد

شبکه HBO اطلاعاتی را در رابطه با پنجمین سریال پیش درآمد و فرعی بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جزئیات و اطلاعات تازه‌ای از پنجمین سریال فرعی و پیش-درآمدی که بر اساس سریال Game of Thrones در دست ساخت است، منتشر شده است. طبق خبری که وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی منتشر کرده، برایان کاگمن، نویسنده و تهیه‌کننده سریال Game of Thrones، کار نوشتن فیلمنامه پنجمین سریال فرعی و پیش-درآمد این مجموعه را با کمک جرج آر. آر. مارتین، خالق این مجموعه، بر عهده دارد. کاگمن کار نوشتن فیلمنامه ۱۰ قسمت از این سریال را بر عهده داشته است. مارتین نیز در لایوژورنال شخصی خود گفت که این سریال نیز مانند چهار سریال دیگر دنباله نیست و یک نسخه پیش-درآمد برای داستان بازی تاج و تخت خواهد بود. او در ادامه گفت که بخش‌هایی از این فیلمنامه، اقتباسی از دنیای Game of Thrones است و در حال حاضر نمی‌تواند اطلاعات بیشتری را به اشتراک بگذارد. مارتین گفت:

من در حال حاضر فقط می‌توانم بگویم که مانند چهار فیلمنامه آزمایشی (پایلوت) دیگر، این فیلمنامه نیز به‌جای یک دنباله، یک نسخه پیش-درآمد برای سریال Game of Thrones خواهد بود. فیلمنامه برایان اقتباسی از کتاب و دنیای بازی تاج و تخت نیز خواهد بود و قطعا می‌تواند اکثر طرفداران کتاب را هیجان‌زده کند. من فکر می‌کنم که اتفاقات این فیلمنامه در یک دوره بسیار هیجان‌انگیز از تاریخ وستروس جریان خواهد داشت و در هر مرحله از نوشتن فیلمنامه، با او کار خواهم کرد و ما قصد داریم که در این سریال با هم همکاری کنیم.

Bryan Cogman

مارتین در ادامه توضیح داد همان‌طور که پیش از این گفته بود احتمال بسیار کمی وجود دارد که هر پنج فیلمنامه تبدیل به سریال شوند. به احتمال زیاد دو تا سه فیلمنامه در ابتدا انتخاب و سپس یک قسمت آزمایشی از آن ساخته می‌شود و ممکن است در نهایت دستور ساخت تنها یکی از این سریال‌ها صادر شود. مارتین گفت:

با وجود اینکه ممکن است این ایده را دوست داشته باشم، اما قرار نیست شبکه HBO تبدیل به شبکه Game of Thrones شود. ما احتمالا دو یا سه فیلمنامه را وارد مراحل آزمایشی می‌کنیم و در نهایت یکی از این سریال‌ها را در سال ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ انتخاب و ساخت آن را آغاز خواهیم کرد. اما همه ما می‌توانیم امیدوار باشیم که در آینده بقیه سریال‌های پیش-درآمد نیز تولید شوند و به‌روی آنتن بروند. دوباره می‌گویم که شاید این اتفاق رخ دهد، اما من نباید حدس خودم را بگویم تا شما دوستان خوبم را بسیار هیجان‌زده کنم. حقیقت این است که در حال حاضر هیچکس چیزی نمی‌داند یا حداقل من از آن بی‌خبر هستم.

George R. R. Martin

ماه اردیبهشت امسال، شبکه HBO از برنامه خود برای ساخت چهار سریال فرعی بر اساس سریال Game of Thrones خبر داد، اما چند روز بعد مارتین ساخت پنجمین سریال فرعی این مجموعه را نیز تایید کرددر حال حاضر پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones به پایان رسیده است که قسمت پایانی آن وعده جنگ‌های بزرگی را در فصل هشتم این سریال داد. طبق گفته نیکولای کاستر-والدو،‌ بازیگر نقش جیمی لنیستر، فیلمبرداری و تولید فصل هشتم و پایانی سریال Game of Thrones از فصل پاییز و ماه اکتبر امسال آغاز خواهد شد. فصل هشتم این سریال تنها در ۶ قسمت تولید خواهد شد و قرار است در اواخر سال ۲۰۱۸ یا سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به روی آنتن برود. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده