نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

قسمت پنجم فصل هفتم سریال Game of Thrones هم رکورد شکست

شبکه HBO اعلام کرد قسمت پنجم فصل هفتم سریال Game of Thrones رکورد تعداد بیننده این شبکه را شکسته است.

یک‌شنبه شب این هفته قسمت پنجم فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) از شبکه HBO به روی آنتن رفت. حال، این شبکه از رکوردشکنی این قسمت سریال خبر داده است. طبق گفته HBO، حدود ۱۰.۷ میلیون بیننده قسمت پنجم فصل هفتم سریال Game of Thrones را که Eastwatch نام داشت، تماشا کرده‌اند. این برای سومین بار طی هفته‌های گذشته است که یک قسمت از فصل هفتم این سریال رکورد تعداد بیننده شبکه HBO را شکسته است و به نظر می‌رسد که این روند در طی دو هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

هفته گذشته بود که اعلام شد قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones که The Spoils of War نام داشت، توانسته است با حدود ۱۰.۲ میلیون بیننده رکورد تعداد بیننده شبکه HBO را به نام خود ثبت کند و رکورد قسمت اول این فصل سریال را که دراگون‌استون (Dragonstone) نام داشت، بشکند. ۱۰.۱ میلیون نفر بیننده قسمت اول فصل هفتم سریال Game of Thrones بوده‌اند. لازم به ذکر است که رکورد تعداد بیننده قسمت Eastwatch فصل هفتم این سریال شامل سرویس‌های استریم HBO Go ،HBO Now و DVR نمی‌شود.

Game of Thrones

طبق اطلاعاتی که وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی اخیرا منتشر کرده، دو قسمت اول فصل هفتم سریال Game of Thrones هرکدام بیش از ۳۰ میلیون بار از طریق سرویس‌های مختلف و پخش دوباره، تماشا شده‌‌اند. این در حالی است که اخیرا قسمت ششم فصل هفتم این سریال که Death Is the Enemy نام دارد، از طریق بخش اسپانیایی شبکه HBO فاش شده است. مدتی پیش نیز قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones از شبکه استار ایندیا (Star India) که یکی از شرکای شبکه HBO است، دزدیده و منتشر شده بود.

اخیرا پلیس هند چهار مظنون به سرقت قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game of Thrones را دستگیر کرده است. علاوه بر این، شبکه HBO چندی پیش مورد حمله هکرها قرار گرفته بود و در طی این حمله سایبری، فیلمنامه قسمت چهارم فصل هفتم سریال Game Of Thrones دزدیده و سپس توسط این هکرها فاش شد. با این حال، این سه اتفاق هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و هرکدام توسط گروه متفاوتی رخ داده است.

قسمت ششم فصل هفتم سریال Game of Thrones یکشنبه هفته آینده از شبکه HBO پخش خواهد شد و پس از آن تنها یک قسمت تا پایان فصل هفتم این سریال باقی خواهد ماند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده