// یکشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

تریلر جدید بازی Absovler با محوریت سیستم شخصی سازی کاراکتر ها

استودیو Sloclap با انتشار تریلری جدید از بازی مبارزه‌ای و آنلاین خود یعنی Absolver، سیستم شخصی‌سازی غنی آن را نشان می‌دهد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو اسلو‌کلپ (Sloclap) و کمپانی دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) تریلر جدیدی از بازی Absolver منتشر کرد که اطلاعاتی از سیستم شخصی‌سازی کاراکتر‌های این بازی را نشان می‌دهد. بازی مذکور یک اثر آنلاین و اکشن است که تیم توسعه دهنده آن را سازندگان سابق بازی‌های Watch Dogs و Ghost Recon تشکیل داده‌اند و مبارزات آن به صورت تن‌به‌تن انجام می‌گردد.

سیستم شخصی‌سازی این بازی بسیار غنی به نظر می‌رسد با اینکه حتی شما صورت کاراکتر مورد نظر خود را نمی‌بینید و همیشه پوشانده شده است. همینطور آیتم‌های ظاهری زیادی در این بازی جای گرفته شده است که کاربران با پیش بردن بازی می‌توانند به تجهیزات و آیتم‌های جدیدی دست پیدا کنند. به نقل از تریلر، گویا بیش از هزاران تنظیمات در بخش شخصی‌سازی این بازی دیده می‌شود که می‌تواند ویژگی منحصر‌به‌فردی به یک بازی آنلاین همچون Absolver دهد.

اگر برای اولین بار است که نام این بازی به گوشتان می‌خورد باید گفت که وقایع بازی Absolver در امپراطوری آدال اتفاق می‌افتد و کاربران در آن برای تبدیل شده به یک واحد مبارز که ابسولور نام دارد، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. کاربران در حالی که در دنیای این بازی سفر خود را آغاز می‌کنند، با چشم‌انداز‌ها روبرو می‌شوند و به تیم مبارزه‌ای خود را گسترش می‌دهند.

بازی مبارزه ای Absolver همچنین مهارت‌های مبارزه‌ای و سلاح‌های گسترده‌ای را در خود جای داده است که کاربران می‌توانند با پیش بردن بازی به آنها دست پیدا کنند. سیستم مبارزاتی بازی Absolver بسیار روان اما در عوض اصولی است، به این معنی که تنها زدن دکمه‌ها پشت سرهم موثر نبوده و شما باید تکنیک‌های خود را به طور اصولی پیدا کنید. این بازی از چهار نوع تکنیک اصلی بهره می‌برد که کاربران با استفاده از آن می‌توانند به حملات، جاخالی دادن و دفع کردن حملات، ادامه دهند و بازی را پیش ببرند. برای اطلاع بیشتر از سیستم مبارزات این بازی می‌تواند ویدیو سبک‌های مبارزه‌ای بازی Absolver را در زومجی تماشا کنید.

در پایین می‌توانید تریلر سیستم شخصی‌سازی بازی Absolver را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید. بازی مذکور قرار است در تاریخ ۷ شهریور ماه (۲۹ آگوست) برای پلی‌استیشن 4 و  پی سی عرضه شود.

| |


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده