نویسنده: آرش رستمی
// شنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۲

تماشا کنید: تریلر Absolver، بازی جدید سازندگان سابق Watch Dogs

کمپانی دیوالور دیجیتال از بازی مبارزه‌ای آنلاینی با نام Absolver رونمایی کرده که با همکاری جمعی از توسعه‌دهندگان سابق بازی‌های Watch Dogs و Ghost Recon ساخته شده است. همراه زومجی تریلر این بازی را تماشا کنید.

استودیوی فرانسوی اسلوکلپ (Sloclap)، که تعدادی از طراحان، هنرمندان و برنامه‌نویسان سابق یوبیسافت را در خودش جای داده، بازی آنلاینی به نام Absolver ساخته است. این بازی MMO که در سبک‌های مبارزه‌ای و نقش‌آفرینی قرار می‌گیرد، به‌تازگی معرفی شده و قرار است در سال ۲۰۱۷ توسط دیوالور دیجیتال (Devolver Digital) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر شود. در ابسالوِر، هریک از بازیکنان در نقش یک پراسپکت (Prospect) قرار می‌گیرند؛ فردی که تصمیم گرفته تا به عضویت گروهی به نام Absolvers دربیاید. اعضای این گروه جنگجویانی کارکشته هستند که برای حفظ ثبات در دنیا، با یکدیگر مبارزه می‌کنند. در ادامه، تریلر معرفی این بازی را مشاهده می‌کنید.

|

بازی Absolver از نوعی سیستم مبارزه‌ی «بی‌درنگ و سیال» بهره می‌برد که به بازیکنان امکان می‌دهد بین چهار وضعیت تاکتیکی مختلف جابه‌جا شوند. در این میان، بازی را می‌توان به دو شکل تک به تک و نبردهای گروهی ۳ نفره (جمعاً ۶ نفر) انجام داد که در آن‌ها حرکاتی مانند جاخالی دادن و دفع حمله، نقشی حیاتی در پیروزی بازیکنان خواهد داشت. شخصیت‌های درون بازی به‌مرور می‌توانند سبک‌های رزمی مختلفی را فرا بگیرند و خودشان را به سلاح‌ها و تجهیزات بهتر مجهز کنند. در این میان، بازیکنان بارها با یکدیگر رودررو خواهند شد که بسته به انتخاب‌های‌شان و تعامل با یکدیگر، ماجراهای مختلفی را رقم خواهند زد.

دیوالور دیجیتال قرار است در ساعت ۴:۳۰ بامداد ۲۵ خرداد در وب‌سایت توییچ جزئیات بیشتری را از Absolver به نمایش دربیاورد. در پایان، تعدادی از تصاویر بازی و طراحی‌های هنری آن را از نظر می‌گذرانید.

منابع: GameSpot / VG247


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده