نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۲۹

تاریخ عرضه بازی Absolver اعلام شد

استودیو اسلوکلپ ضمن اعلام تاریخ عرضه بازی Absolver، تریلر جدیدی نیز از آن منتشر کرد.

بازی مبارزه‌ای Absolver چندی پیش توسط تعدادی از سازندگان بازی Watch Dogs معرفی شد و حال در جریان اخبار بازی، استودیو اسلوکلپ، سازنده این اثر، اعلام کرده که بازی در تاریخ ۷ شهریور برای پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد.

بازی Absolver یک تفاوت با دیگر بازی‌های مبارزه‌ای دارد و آن هم این است که در آن می‌توانید سبک مبارزه‌ای خودتان را به دلخواه انتخاب و بر اساس آن، کاراکترتان را شخصی‌سازی کنید. هریک از سبک‌های مبارزه‌ای بازی گزینه‌هایی پیش روی شما قرار می‌دهد که می‌توانید آزادانه آن‌ها را انتخاب کنید. سازندگان بازی حتی تریلری هم با محوریت معرفی این سبک‌ها آماده کرده‌اند که می‌توانید در ادامه، آن را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

همان‌طور که اشاره شد، بازی Absolver به دست تعدادی از اعضای سابق استودیو پاریس یوبیسافت ساخته می‌شود. نکته جالب این است که سازندگان در ساخت این بازی مبارزه‌ای، از سری Dark Souls الهام گرفته‌اند و طراحی‌های مراحل و محیط‌های بازی بر اساس این مجموعه صورت گرفته است. در جریان E3 سال گذشته، یکی از سازندگان بازی عنوان کرد که سری دارک سولز یک کلاس درس برای طراحی مرحله است.

تاریخ عرضه بازی Absolver در حالی اعلام شده که هنوز خبری در مورد قیمت این بازی یا انتشار احتمالی آن برای نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان ارائه نشده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده