نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۴ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۸

نام هشتمین قسمت از مجموعه اصلی فیلم‌های Star Wars رسما مشخص شد

امروز شرکت لوکاس فیلم (Lucasfilm) عنوان هشتمین قسمت از مجموعه اصلی فیلم‌های جنگ ستارگان (Star Wars) را رسما مشخص کرد.

به تازگی شرکت لوکاس فیلم از عنوان جدیدترین فیلم مجموعه اصلی جنگ ستارگان رونمایی کرد. هشتمین قسمت این این مجموعه با نام آخرین جدای (The Last Jedi) شناخته خواهد شد.

یک پست در بلاگ رسمی وبسایت جنگ ستارگان از عنوان این فیلم رونمایی کرده و از آن به عنوان «قسمت بعدی حماسه اسکای والکر» یاد کرد. در پست همچنین تاریخ انتشار این فیلم که برابر با ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (جمعه، ۲۴ آذر ۱۳۹۶) است نیز تایید شد.

همچنین اولین پوستر تبلیغاتی فیلم نیز منتشر شد:

همانطور که لوکاس فیلم قبلا تایید کرده است، وظیفه نویسندگی و کارگردانی قسمت هشتم فیلم برعهده کارگردان آثار Looper و The Brothers Bloom یعنی رین جانسون (Rian Johnson) خواهد بود. کاتلین کندی (Kathleen Kennedy) و رام برگمن (Ram Bergman) هم به همراه جی جی آبرامز (J.J. Abrams) در نقش تولیدکننده بازخواهند گشت. جیسون مک گاتلین (Jason McGatlin) و تام کارنوسکی (Tom Karnowski) هم تهیه کننده اجرایی فیلم خواهند بود.

قبلا جانسون گفته بود که فیلم هشتم دقیقا پس از جایی که فیلم هفتم به اتمام رسید آغاز خواهد شد. وی افزود که ری (Ray) «اولین قدم جهت کنار آمدن با مواردی که درونش هستند و قبلا از آن‌ها خبر نداشته را بر می‌دارد و پتانسیل درونی خودش را نشان می‌دهد».

طبق گفته آدام درایور (Adam Driver)، فیلم همچنین انسانیت کیلو رن (Kylo Ren) را نیز مورد بررسی و کاوش قرار خواهد داد و وی در ادامه به مقایسه آن با فیلم دوم مجموعه یعنی The Empire Strikes Back پرداخت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده