نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۱

انتشار تصویر تیتراژ آغازین فیلم Star Wars: The Last Jedi

رایان جانسون تصویری از تیتراژ آغازین فیلم مورد انتظار Star Wars: The Last Jedi منتشر کرد.

چندی پیش دیزنی و لوکاس فیلم اعلام کردند که جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi)، عنوان و نام رسمی قسمت هشتم مجموعه جنگ ستارگان است. حال رایان جانسون، کارگردان این فیلم، تصویر جدیدی از این فیلم به اشتراک گذاشته است. او اخیرا تصویری در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده که عنوان رسمی این فیلم به تیتراژ آغازین این فیلم اضافه شده است. در بخشی از تصویر منتشر شده، ربات R2-D2 نیز دیده می‌شود. جانسون همچنین اشاره‌ای به انتشار نام فیلم Star Wars: The Last Jedi نیز کرده است. او گفت:

احساس خیلی خوبی دارم که امروز صبح این قسمت را اضافه کردم.

Star Wars: The Last Jedi Opening Scene

این در حالی است که مارک همیل، بازیگر نقش لوک اسکای‌واکر، نیز به عنوان رسمی فیلم Star Wars: Episode VIII واکنش نشان داده و در مورد آن صحبت کرده است. او در این رابطه گفت که از اینکه مجبور شده عنوان رسمی این فیلم را مخفی کند، اصلا خوشحال نیست، اما بخاطر اینکه نام فیلم به او حس یک سامورایی می‌دهد، عنوان The Last Jedi را دوست دارد. هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر نشده است، با این حال، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جانسون بوده است.

جانسون ماه گذشته در مصاحبه‌ای اطلاعات بیشتری از داستان و شروع این فیلم به اشتراک گذاشت. او فاش کرد که نام قسمت هشتم مجموعه جنگ ستارگان در ابتدای کار و در پیش نویس اولیه فیلمنامه این فیلم مشخص شده بود، اما تا به امروز این نام را مثل یک راز حفظ کرده بود. تابستان امسال، جانسون در جریان جشن جنگ ستارگان تایید و اعلام کرد فیلم The Last Jedi دقیقا از جایی که فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) به پایان رسید، شروع خواهد شد.  در خبری دیگر در رابطه با مجموعه جنگ ستارگان، فروش جهانی فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اوایل ماه دی کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars)، در سن ۶۰ سالگی در گذشت. با این حال، طبق گفته لوکاس فیلم فیلمبرداری صحنه‌های او در فیلم Star Wars: The Last Jedi به پایان رسیده است


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده