نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

مدت زمان رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi مشخص شد

رایان جانسون تایید کرد که فیلم جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi)، طولانی‌ترین فیلم دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) است.

ماه گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه فیلم Star Wars: The Last Jedi قرار است به طولانی‌ترین فیلم دنیای جنگ ستارگان تبدیل شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان جانسون، کارگردان و نویسنده این فیلم، این خبر را رسما تایید و اعلام کرده است. جانسون تایید کرد که مدت زمان فیلم Star Wars: The Last Jedi قرار است ۱۵۰ دقیقه یا ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه باشد. این مدت زمان شامل فهرست سازندگان و بازیگران فیلم که پس از پایان فیلم نمایش داده خواهد شد، نیز می‌شود. پیش از این، فیلم Star Wars Episode II: Attack of the Clones (جنگ ستارگان اپیزود دوم: حمله کلون‌ها) با مدت زمان ۱۴۲ دقیقه طولانی‌ترین فیلم دنیای جنگ ستارگان بود.

Rian Johnson

مدت زمان فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد)، اولین فیلم از سه‌گانه‌ جدید دنیای جنگ ستارگان نیز ۱۳۵ دقیقه بوده است. همچنین جانسون در مصاحبه با IGN فرانسه تایید کرد که گرت ادواردز، کارگردان فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، قرار است حضور نمادین و کوتاهی را در فیلم Star Wars: The Last Jedi داشته باشد. با این حال، جانسون شایعات حضور پرنس ویلیام در نقش یک استورم‌تروپر در این فیلم را که تابستان سال گذشته منتشر شد، تایید نکرد. جانسون همچنین کار در فیلم Star Wars: The Last Jedi با فیلم‌های مستقل قبلی خود را مقایسه کرد و گفت:

دیزنی به ما آزادی واقعی را داد تا فیلمنامه فیلم را بنویسیم. این یک چیز کاملا بنیادی در اینجا بود. کار در این فیلم برای من مثل زمانی بود که روی فیلم‌های گذشته خودم کار کرده بودم.

Star Wars: The Last Jedi

این آزادی عمل در واقع باعث شده است که جانسون کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه قسمت ابتدایی سه گانه جدید فیلم Star Wars را نیز بر عهده بگیرد. دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده