نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

انتشار پوستر IMAX فیلم Star Wars: The Last Jedi

کمپانی IMAX پوستر جدیدی از فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را منتشر کرده است.

تنها یک ماه تا اکران فیلم Star Wars: The Last Jedi بیشتر زمان باقی نمانده است و لوکاس فیلم (Lucasfilm) و والت دیزنی (Walt Disney) برای گسترش تبلیغات این فیلم، پوستر جدیدی را از آن منتشر کرده‌اند. این پوستر شباهت زیادی به پوسترهای اخیر فیلم Star Wars: The Last Jedi دارد، اما برای تبلیغ این فیلم در سینماهای IMAX منتشر شده است که در آن شاهد شیطنت دوباره لوکاس‌فیلم نیز هستیم. در این تصویر، ری را مشاهده می‌کنیم که به سمت تاریکی رفته و لباس قرمز نیروهای فرقه اول را بر تن کرده است. با این حال، بسیار بعید است که در فیلم شاهد چنین صحنه‌ای باشیم و احتمالا تنها بخشی از برنامه تبلیغاتی دیزنی و لوکاس‌فیلم است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jedi IMAX Poster

مانند پوسترهای گذشته، برای طراحی این پوستر نیز از طرح‌های درو استروزان الهام گرفته شده است. با این حال، احتمال اینکه ری در فیلم Star Wars: The Last Jedi پیشنهاد کایو رن را قبول کند و به سمت تاریکی برود، بسیار کم است. با وجود این، بخش زیادی از تمرکز تبلیغات فیلم جدید دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) روی این موضوع بوده است که ری یا لوک اسکای واکر در این فیلم به سمت تاریکی خواهند رفت. اواسط این ماه، لوکاس‌فیلم تریلر جدید کوتاهی از فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرده بود.

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است. علاوه بر این، هفته گذشته کمپانی والت دیزنی و لوکاس فیلم ساخت سه گانه جدید فیلم Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون را رسما تایید و اعلام کردند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده