نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

تریلر جدید فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر شد

لوکاس فیلم تریلر جدیدی از فیلم مورد انتظار جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi) را منتشر کرده است.

ماه گذشته، لوکاس‌فیلم سرانجام دومین تریلر و دومین پوستر رسمی فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر و صبر طرفداران دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) را برای تماشای این فیلم لبریز کرد. حال این کمپانی تریلر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده که حاوی تصاویر جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi است. در بخشی از این ویدیو مشاهده می‌کنیم که ظاهرا ری با لوک اسکای واکر در حال مبارزه است و شاید مهم‌ترین صحنه این تریلر که در اصل یک تبلیغ تلویزیونی است، باشد. در دیگر تصاویر، شاهد ورود لوک به سفینه میلینیوم فالکون، تصویری جدید از فین، مبارزه میلینیوم فالکون با جنگنده‌های نیروی فرقه اول (First Order) و یک نگاه کلی از شخصیت رهبر محفل - اسنوک و محل حکومتش هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

طبق پیش‌بینی‌های اولیه که از پیش فروش بلیط‌های فیلم Star Wars: The Last Jedi به‌دست آمده، این فیلم در سه روز نخست اکران خود حدود ۲۱۵ میلیون دلار خواهد فروخت که پس از فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) که در سه روز نخست اکران خود ۲۴۷ میلیون دلار فروخت، به دومین شروع برتر در تاریخ سینماهای آمریکا تبدیل خواهد شد. در حال حاضر، فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) با فروش ۲۰۸ میلیون دلار در سه روز نخست اکرانش در سال ۲۰۱۵، دومین شروع برتر را در اختیار دارد. علاوه بر این، لوکاس فیلم پوستر بین المللی جدیدی از فیلم Star Wars: The Last Jedi را منتشر کرده است که در این پوستر شخصیت‌هایی چون لوک اسکای‌واکر، کایلو رن و کاپیتان فازما دیده می‌شوند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Star Wars: The Last Jedi New Poster

دیزی ریدلی در نقش ری، مارک همیل در نقش لوک اسکای‌واکر، بنیسیو دل تورو در نقش DJ، کری فیشر در نقش پرنسس لیا، آدام درایور در نقش کایلو رن، جان بویگا در نقش فین، اسکار آیزاک در نقش پو دامرون، دومهنل گیلسون در نقش ژنرال هاکس، گوئندولین کریستی در نقش کاپیتان فازما، لوپیتا نیونگو در نقش ماز کاناتا، آنتونی دنیلز در نقش C-3PO، لورا درن در نقش معاون آدمیرال امیلین هولدو و اندی سرکیس در نقش رهبر محفل - اسنوک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر امسال (۲۴ آذر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده رایان جانسون بوده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده