نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

واکنش مارک همیل به عنوان فیلم Star Wars: Episode VIII

مارک همیل به عنوان رسمی فیلم مورد انتظار Star Wars: Episode VIII واکنش نشان داد و در مورد آن صحبت کرد. 

دیزنی و لوکاس فیلم شب گذشته اعلام کردند که جنگ ستارگان: آخرین جدای (Star Wars: The Last Jedi)، عنوان و نام رسمی قسمت هشتم مجموعه جنگ ستارگان است. حال مارک همیل، بازیگر نقش لوک اسکای‌واکر، به نام این فیلم واکنش نشان داده و گفته است که او نام فیلم را دوست دارد و در مورد آن نیز بیشتر صحبت کرد. در گفتگو با آسوشیتد پرس، از همیل خواسته شد تا واکنش خود به عنوان و نام رسمی قسمت هشتم مجموعه جنگ ستارگان را بیان کند. او در جواب گفت:

خب این به یک سامورایی واقعی اشاره می‌کند و ساده و مینیمالیستی است، من نام این فیلم را دوست دارم. 

همیل در ادامه اضافه کرده بود که رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi، خیلی وقت پیش نام این فیلم را به او گفته بود و او مجبور بود تا اعلام رسمی نام فیلم، این نام را مثل یک راز حفظ کند. همیل گفت:

من به آن‌ها گفتم که به کسی چیزی نمی‌گویم ولی در خواب من حرف می‌زنم! آن‌ها به همه بدگمان بودند و فکر می‌کردند که اگر نام فیلم را به ما بگویند، نام فیلم فاش می‌شود. اما این روشی است که در جهان رواج دارد.

همیل در پایان اضافه کرد:

این موضوع خنده دار است به این دلیل زمانی که ما داشتیم مجموعه اصلی را در گذشته می‌ساختیم، کسی مراقب این چیزها نبود.

Luke Skywalker - Star Wars: The Force Awakens

هنوز هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم Star Wars: The Last Jedi منتشر نشده است، با این حال، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جانسون بوده است. جانسون ماه گذشته در مصاحبه‌ای اطلاعات بیشتری از داستان و شروع این فیلم به اشتراک گذاشت. او فاش کرد که نام قسمت هشتم مجموعه جنگ ستارگان در ابتدای کار و در پیش نویس اولیه فیلمنامه این فیلم مشخص شده بود، اما تا به امروز این نام را مثل یک راز حفظ کرده بود. تابستان امسال، جانسون در جریان جشن جنگ ستارگان تایید و اعلام کرد فیلم The Last Jedi دقیقا از جایی که فیلم جنگ ستارگان: نیرو بر می‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) به پایان رسید، شروع خواهد شد

جانسون در ادامه اشاره‌ای به ملاقات ری با لوک اسکای‌واکر در پایان فیلم The Force Awakens کرد و اضافه کرد که رابطه بین این دو شخصیت بخش مهمی از فیلم The Last Jedi را تشکیل خواهد داد. در حالی که بسیاری از بازیگران فیلم The Last Jedi می‌گویند که این قسمت نسبت به فیلم The Force Awakens تاریک‌تر خواهد بود. اما جانسون گفت لحن این فیلم مانند فیلم The Force Awakens و شش قسمت قبلی مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) خواهد بود. او گفت:

من می‌خواهم در این فیلم مانند فیلم The Force Awakens و قسمت‌های اصلی جنگ ستارگان، شاهد صحنه‌های انفجاری، خنده‌دار و تعقیب و گریز فضایی باشم.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن و اندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اوایل ماه دی کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars)، در سن ۶۰ سالگی در گذشت. در خبری دیگر در رابطه با مجموعه جنگ ستارگان، فروش جهانی فیلم روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story) از مرز یک میلیارد دلار عبور کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده