نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۱

ویدیویی از آنباکسینگ کنسول پلی استیشن 4 اسلیم منتشر شد

با اینکه هنوز سونی رسما کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم را معرفی نکرده، ولی امروز ویدیویی منتشر شده که آنباکسینگ آن را نشان می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

تمامی گیمر‌ها و علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی این روز‌ها منتظر روز ۱۷ شهریور و رویداد پلی‌استیشن هستند؛ جایی که به احتمال زیاد از دو کنسول پلی‌استیشن نئو و پلی‌استیشن 4 اسلیم رونمایی خواهد شد. ساخت پلی‌استیشن نئو که رسما توسط سونی تایید شده است. با این حال از چند وقت پیش شایعاتی در مورد ساخته شدن نسخه اسلیم پلی‌استیشن 4 هم به گوش می‌رسید و دیروز هم تصاویری از این کنسول فاش شد و صبح هم ویدیویی در زومجی منتشر کردیم که کنترلر دوال‌شاک 4 مخصوص آن را نشان می‌دهد. همچنین ویدیو روشن شدن این کنسول هم یک گواه دیگر بر ساخته‌شدن آن است.

حال دقایقی پیش ویدیویی توسط یکی از کاربران سایت یوتیوب با نام ZRZ منتشر شد که در آن می‌توانیم بازگشایی جعبه یک پلی‌استیشن 4 اسلیم را ببینیم. در ادامه می‌توانید ویدیو را تماشا کنید:

|

علاوه بر اینکه پلی‌استیشن 4 اسلیم در مقایسه با مدل معمولی باریک‌تر است، تغییرات دیگری هم در آن شاهد هستیم. برای مثال دیگر خبری از نوار نورانی قسمت بالای کنسول نیست. همچنین کنترلر دوال‌شاک 4 جدید هم تغییراتی داشته است. قسمت بالایی تاچ‌پد شفاف شده و همین امر باعث می‌شود تا نور نوار پشتی کنترلر در آن بازتاب داشته باشد. به‌علاوه رنگ کلید‌های جهت، استیک‌ها و پایین دسته‌های کنترلر هم به طوسی تغییر یافته است.

نظر شما در مورد پلی‌استیشن 4 اسلیم چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده