نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۰

ویدیویی از کنترلر جدید پلی استیشن 4 اسلیم

روز گذشته تصاویر زیادی از کنسول جدید سونی که با نام پلی‌استیشن 4 اسلیم شناخته می‌شود منتشر شد و منابع مختلف هم صحت عکس‌ها را تأیید کردند. حالا ویدیویی کوتاه از کنترلر این کنسول منتشر شده که خبر از یک نوار نوری اضافه می‌دهد.

بعد از اینکه در تصاویر فاش شده از پلی‌استیشن 4 اسلیم طراحی بحث‌برانگیز این کنسول جدید را دیدیم، یکی از کاربران یوتیوب به نام ZRZ ویدیویی منتشر کرده که ادعا می‌کند از کنترلر جدید این کنسول است. این کنترلر غیر از یک مورد، ظاهراً هیچ تفاوت با مدل قبلی خود ندارد. تنها تفاوت اینجاست که نوار نوری پشت دوال شاک 4، حالا روی تاچ‌پد آن هم تعبیه شده است.

اما نکته‌ی قابل ذکر این است که فعلاً مشخص نیست این نوار نوری جدید، جدا از چراغ پشت کنترلر است یا تنها به صورت نواری شفاف روی تاچ‌پد قرار دارد و نور چراغ پشتی را نشان می‌دهد. با توجه به توییت شخصی که پلی‌استیشن 4 اسلیم را از یک سایت خرده‌فروشی خریداری کرده، به نظر می‌رسد حالت دوم محتمل‌تر باشد.

|

کنترلر دوال‌شاک 4 همیشه به خاطر ظرفیت کم باتری آن مورد انتقاد بوده و حالا باید ببینیم اگر سونی تصمیم گرفته یک منبع نوری جدید در آن بگنجاند، چه راهکاری برای افزایش میزان ظرفیت باتری آن اندیشیده‌ است. جواب تمام این سوالات و احتمالاً اخبار جدید دیگر را در «مراسم پلی‌استیشن» که در تاریخ ۱۷ شهریور برگزار می‌شود، خواهیم گرفت.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده