نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید:‌ ویدیو روشن شدن پلی‌استیشن 4 اسلیم

دیروز بود که عکس‌هایی از نسخه باریک پلی‌استیشن 4 موسوم به پلی‌استیشن 4 اسلیم در سطح اینترنت پخش شد. امروز ویدیویی از کنسول مذکور برروی اینترنت قرار گرفت که از اصلی بودن این کنسول خبر می‌دهد. با زومجی و تماشای ویدیوی آغازین این کنسول همراه باشید.

روز گذشته خبری در سطح اینترنت منتشر شد که شخصی یک کنسول را از یک وب‌سایت فروش آنلاین خریداری کرده است که این کنسول، نسخه باریک پلی‌استیشن 4 موسوم به پلی‌استیشن 4 اسلیم است که قرار است در رویداد پلی‌استیشن که در تاریخ ۱۷ شهریور برگزار می‌شود، رونمایی شود.

مدتی پس از انتشار این خبر، خریدار این کنسول عکس‌هایی را از آن تهیه و در حساب توییتر خود منتشر کرد که به این شایعه بیش از پیش رنگ و بوی واقعیت می‌داد. وب‌سایت یوروگیمر، به همین دلیل، یکی از کارکنان بخش دیجیتال فاوندری با نام ریچارد لیدبتر را به خانه شخص مورد نظر فرستاد تا از صحت این قضیه باخبر شود. پس از اینکه لیدبتر به خانه این شخص رسید، ویدیویی از روشن شدن این کنسول تهیه کرد و آن را در سطح اینترنت پخش کرد و تایید کرد که این کنسول، واقعی است:

دانلود 360p | دانلود 720p

هنوز سونی هیچ‌گونه بیانیه‌ای در این رابطه منتشر نکرده است و به نظر می‌رسد برای شنیدن هرگونه خبر رسمی، باید تا ۱۷ شهریور و رویداد پلی‌استیشن منتظر بمانیم. 


منبع Euro Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده