// یکشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۳

زوم کست: اخبار، حواشی و انتظاراتی که از E3 2019 داریم

در آستانه آغاز نمایشگاه E3 2019 در این زوم کست مروری کرده‌ایم بر شایعات و انتظاراتی که از کنفرانس‌ها در جریان این نمایشگاه داریم.

تنها چند ساعت به آغاز نمایشگاه E3 2019، موردانتظار ترین رویداد صنعت بازی‌های ویدیویی جهان باقی مانده است و بعد از برگزاری رویداد EA Play 2019 توسط کمپانی نام‌آشنای الکترونیک آرتز، اکنون گیمرها در انتظار تماشای نمایش مایکروسافت در نبود سونی، رقیب دیرینه‌اش هستند تا ببینند این کمپانی امریکایی می‌تواند با نمایشی خیره‌ کننده هیجان را به اوج برساند یا خیر. با گذر ثانیه‌ها و نزدیک شدن به کنفرانس‌های E3 2019 مانند گذشته اکنون ما نیز در زومجی پوشش جامع رویداد را آغاز کرده‌ایم تا در کنار شما با مرور اخبار از انتظارات‌مان بگوییم؛ انتظار‌هایی که احتمالا برخی از آنها تنها به شایعات خلاصه می‌شوند و برخی نیز جامع حقیقت به تن خواهند کرد.

هرچند سونی بزرگ‌ترین غایب E3 2019 است اما امسال نیز شاهد برگزاری کنفرانس شرکت‌های مایکروسافت، بتسدا، دیوالور دیجیتال، اختصاصی پی‌سی، لیمیتد ران گیمز، یوبیسافت، Kinda Funny Games، اسکوئر انیکس و نینتندو خواهیم بود. زومجی امسال در کنار پوشش جامع خبری از تمام اخبار، حواشی و کنفرانس‌ها، سه کنفرانس مایکروسافت، بتسدا و یوبیسافت را به صورت پوشش زنده ویدیویی با همکاری آپارات گیم پوشش خواهد داد. زمان‌بندی پوشش زنده ویدیویی زومجی به شرح زیر است:

  • کنفرانس مایکروسافت ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۲۰ خرداد به وقت ایران
  • کنفرانس بتسدا ساعت ۵ صبح دوشنبه ۲۰ خرداد به وقت ایران
  • کنفرانس یوبی‌سافت ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد سه‌شنبه ۲۱ خرداد به وقت ایران

در ادامه شما را به تماشای زوم کست ویژه E3 2019 دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب | شنیدن پادکست از شنوتو

ورود به صفحه اختصاصی E3 2019 در سایت زومجی:

Zoomg.ir/E3

زومجی را با هشتگ #ZOOMGE3 در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید. زومجی در توییتر، اینستاگرام و تلگرام به‌صورت لحظه‌ای جدیدترین اخبار و تریلرها را منتشر می‌کند.

 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده