نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۰

تماشا کنید: یوبیسافت از مجسمه جدید شخصیت‌های اتزیو و الطائر رونمایی کرد

کمپانی یوبی‌سافت از مدت‌ها پیش کلکسیون نفیسی از مجسمه شخصیت‌های سری Assassin's Creed را در قالب مجموعه‌ای با نام «Legacy Collection» عرضه می‌کند و اخیرا هم دو مجسمه بسیار زیبا از «الطائر» و «اتزیو» را به این مجموعه اضافه کرده است. با زومجی همراه باشید.

سری Assassin's Creed مجموعه‌ای بسیار ارزشمند برای کمپانی Ubisoft است که شاید نسخه‌های اخیر آن کمی حال و هوای تکراری بودن به خود گرفته باشند، ولی حداقل طرفداران این سری خاطرات بسیار شیرینی با نسخه‌های اولیه آن دارند. به همین منظور هم یوبی‌سافت در کنار ساخت بازی‌های ویدیویی، محصولات دیگری از قبیل فیلم، کتاب و مجسمه هم از آن ارائه می‌دهد. مجسمه‌های مرتبط با این سری، در قالب مجموعه‌ای با نام «کلکسیون افسانه‌ای» ارائه می‌شوند و تقریبا شاهد آثار هنری بر اساس تمام شخصیت‌های سری در بین آن‌ها هستیم.

حال کمپانی فرانسوی یوبیسافت از مجسمه‌های جدیدی رونمایی کرده که حول محور دو شخصیت اتزیو (نسخه‌های دوم، Brotherhood و Revelations) و الطائر (نسخه اول) هستند. یکی از این مجسمه‌ها با نام Leap of Faith شخصیت اتزیو را در حال پرش از یک لبه نشان می‌دهد و هم اکنون هم عرضه شده و از طریق فروشگاه یو‌پلی (Uplay) قابل‌ خرید است. مجسمه بعدی مربوط به شخصیت الطائر است که در لباس مشهورش و با همراه داشتن چاقو‌های پرتابی، کیسه‌های حاوی آیتم‌ها و همچنین زره محافظ شانه دیده می‌شود. این مجسمه علاوه بر مدل معمولی، مدل محدودی از جنس برنز هم دارد که البته قیمت آن بسیار بالا است.

مجسمه بعدی باز هم مربوط به شخصیت اتزیو است که بر اساس ظاهر وی در نسخه Revelations ساخته شده و این کراکتر محبوب را در سن ۵۲ سالگی و در حال سفر به شهر‌های مصیاف و قسطنطنیه با لباس مخصوص تیره‌رنگ و زره محافظ شانه‌اش به نمایش می‌گذارد. البته این دو مجسمه آخر الطا‌ئر و اتزیو، هنوز عرضه نشده‌اند و فعلا می‌توان آن‌ها را پیش‌خرید کرد. تاریخ عرضه نهایی آن‌ها ۵ جولای ۲۰۱۶ (۱۵ تیر) خواهد بود. در پایان می‌توانید ویدیو معرفی دو مورد از مجسمه‌های مذکور را تماشا کنید:

|

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده