// جمعه, ۲۲ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۰۷:۰۲

بسته الحاقی بازی Warframe با نام Empyrean در دسترس قرار گرفت [The Game Awards 2019]

در مراسم The Game Awards 2019، دیجیتال اکستریم بسته الحاقی Empyrean بازی Warframe را در اقدامی غیرمنتظره در دسترس بازیکنان پی سی قرار داد.

دیجیتال اکستریمز با سوپرایزی در مراسم The Game Awards 2019 از در دسترس بودن بسته الحاقی جدید بازی Warframe با عنوان Empyrean برای بازیکنان پی سی خبر داد. پیش از این در مراسم E3 2019 این اکسپنشن معرفی شده بود. این بسته الحاقی در سفینه‌فضایی بزرگی اتفاق می‌افتد و به صورت ۴ نفره خواهد بود. همچنین در سه منطقه اصلی بازی در جریان است: Earth ،Saturn و Veil Proxima. اطلاعات بیشتر به زودی منتشر خواهند شد. 

لازم به ذکر است که Empyrean برای بازیکنان تازه‌وارد نیز در دسترس خواهد بود و هر بازیکنی که یک Archwing باز کرده باشد، می‌تواند به Railjack بازیکن دیگر ملحق شود و با دیگران به تجربه Empyrean بپردازد و ابزارهای خود را ارتقا دهد. حالت «مبارزه سریع» بازی Warframe همچنان در Empyrean در دسترس خواهد بود، اما تجربه کلی بیشتر شبیه به بازی Sea of Thieves است. بازیکنان باید Railjack خود را سالم نگه دارند، سلاح و انرژی بسازند و موج‌هایی از دشمنان را منهدم کنند. 

پیش از Empyrean، طرفداران این بازی در پی سی شاهد آپدیت Rising Tide بودند. حال این آپدیت برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4  نیز در دسترس قرار گرفته است. این آپدیت، پیش از این بسته الحاقی، به بازیکنان اجازه می‌دهد که Dry Dockهایی در کنار دیگر اعضای گروه بسازند. بازیکنان در این اسکله‌های فضایی می‌توانند به تکنولوژی Railjackها دست بیابند و آن‌ها را بسازند. در زیر تریلر انتشار این بسته الحاقی را مشاهده می‌فرمایید:

دانلود ویدیو از آپارات

آیا از طرفداران Warframe هستید؟ تجربه خود را در این بازی با ما و دیگر کاربران زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده