// دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۹

محتویات جدید بازی Warframe معرفی شد [E3 2019]

در جریان محتویات جدید بازی Warframe که در کنفرانس خبری پی سی گیمینگ شو نمایش داده شدند، نبردهای سفینه‌به‌سفینه به بازی اضافه می‌شوند.

بازی Warframe را می‌توان یکی از بازی‌های خاص در سبک نقش‌آفرینی و MMO دانست که مخاطبان خاص خودش را دارد. دراین‌میان تیم سازنده بازی سعی دارد با ارائه محتویات جدید، بازی وارفریم را تازه و جذاب نگه دارد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و کنفرانس خبری PC Gaming Show در نمایشگاه E3 2019، ربکا فورد، مدیر کامیونیتی وارفریم، روی صحنه آمد تا محتویات جدید این بازی را معرفی کند. در واقع با انتشار یک تریلر بسته الحاقی Empyrean برای بازی Warframe معرفی شد. در جریان بسته الحاقی Empyrean، مهم‌ترین محتوا را می‌توان نبردهای سفینه‌به‌سفینه دانست که باتوجه‌به تریلر بازی، به‌نظر می‌رسد جذابیت بالایی دارند.

از دیگر محتویات این بسته الحاقی می‌توان به پرواز کردن در فضا اشاره کرد. البته این ویژگی در بعضی از محیط‌های بازی در دسترس کاربران قرار داده می‌شود. همچنین مشخص شد که در تاریخ ۱۵ تیر ماه (۶ جولای) و رویداد Tennocon محتویات بسته الحاقی Empyrean به‌‌نمایش گذاشته می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر بسته الحاقی ذکر شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Pcgamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده