// یکشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۵

تریلر جدید Remothered: Broken Porcelain گیمرها را با داستان این مجموعه آشنا می‌کند

تریلر جدید بازی Remothered: Broken Porcelain برای آشنایی بازیکنان با وقایع داستان Remothered: Tormented Fathers منتشر شد.

بازی Remothered: Broken Porcelain، دنباله‌ی بازی ترسناک و موفق بازی Remothered: Tormented Fathers است که برای اولین‌بار در طی مراسم گیمزکام ۲۰۱۹ رونمایی شد. این بازی یک اثر سوم شخص ترس و بقا است که در آن بازیکنان بار دیگر با حل معما‌های چالش برانگیز داستان جدیدی را کشف خواهند کرد. به‌تازگی تریلر جدیدی برای این بازی که در ماه جاری عرضه خواهد شد، منتشر شده است که بازیکنان را با وقایع نسخه‌ی اول این بازی آشنا می‌کند.

این تریلر ازطریق کانال رسمی یوتیوب ناشر بازی یعنی Modus Games در تاریخ ۱۱ مهرماه استریم شد. این ویدیو به‌طور خلاصه و سریع توضیحاتی راجع به بازی اول ارائه داده، کاراکترهای اصلی این بازی را معرفی می‌کند و درباره‌ی نحوه ارتباط آن‌ها با داستان کلی توضیح می‌‌دهد.

ازطریق روایت فردی ناشناخته، مشخص شد که چگونه قهرمان بازی اول، رزماری رید، اتفاقات شومی را درمورد یک دفتر اسناد رسمی قدیمی به نام ریچارد فلتون و پرستار شخصی‌اش، گلوریا اشمان، کشف می‌کند. رزماری در حین تلاش برای پیدا کردن محل زندگی دختر خوانده‌ی فلتون، سلست، متوجه شد که فلتون با استفاده از فنوکسیل، یک داروی تجربی که برای سرکوب آسیب‌های گذشته استفاده می‌شود و عوارض جانبی بسیار شدیدی دارد، دیوانه شده است.

او در حین جنون همسرش را به قتل می‌رساند و شخصیتی دوگانه به خود می‌گیرد. همچنین او توسط گلوریا اشمان، که تنها بازمانده آزمایشی بود که توسط یک حوزه مذهبی در گذشته برای آزمایش این دارو انجام داده می‌شد، فریب داده شده بود. او از این مصیبت جان سالم به در برده بود و به‌دنبال انتقام گرفتن به‌دلیل دردی که متحمل شده و پوششی که آن را مخفی نگه داشته بود، می‌گشت.

رید پس از اینکه حقیقت را فهمید، موفق شد به زندگی اشمان پایان دهد و او سپس فاش کرد که سلست زنده است و از دست خانواده‌ی خود مخفی شده است. اگرچه مکان کنونی او شناخته شده نیست و رید باید جستجوی خود را ادامه بدهد.

این داستان بالاخره به بازی Remothered: Broken Porcelain منتهی می‌شود، که در این بازی بازیکنان نقش هر دو دختر جوانی به نام جنیفر و رید را بازی می‌کنند. همان‌طور که جنیفر سعی می‌کند از اتفاقات شومی که در تأسیساتی موسوم به مسافرخانه اشمان می‌افتد جان سالم به در ببرد، رید چندین سال بعد برای یافتن پاسخ در همان مرکز به جست‌وجو ادامه می‌دهد. بازیکنان قبل از پایان مبارزات سخت هر شخصیت با صحنه‌های وحشتناکی روبرو می‌شوند.

اتفاقات بسیار زیادی در نسخه‌ی پیش افتاده است اما شما در اینجا می‌توانید این تریلر را تماشا کند و با پیش زمینه‌ی داستان بازی Remothered: Broken Porcelain آشنا شوید.

بازی Remothered: Broken Porcelain در تاریخ ۲۲ مهر ماه برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 ، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده