// دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۱۳

تریلر جدید Remothered: Broken Porcelain به داستان بازی می‌پردازد

استودیوی Modus Games تریلر جدیدی از بازی Remothered: Broken Porcelain را منتشر کرد که بخشی از داستان آن را نشان می‌دهد.

مطالب مرتبط:

بازی Remothered: Broken Porcelain، دنباله‌ی بازی ترسناک و موفق Remothered: Tormented Fathers، برای اولین‌بار در طی مراسم گیمزکام ۲۰۱۹ رونمایی شد. این بازی یک اثر سوم شخص ترسناک و بقا است که بازیکنان بار دیگر با حل معما‌های چالش برانگیز داستان جدیدی را کشف خواهند کرد.

استودیوی Modus Games به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Remothered: Broken Porcelain منتشر کرده است. این تریلر علاوه‌بر نشان دادن محیط ترسناک بازی، داستان عشق پنهانی قهرمان اصلی بازی جنیفر و لیندسی را روایت می‌کند. شما می‌توانید این تریلر را از اینجا تماشا کنید.

 اگر با داستان Remothert: Broken Porcelain ناآشنا هستید شما می‌توانید در ادامه توضیحات رسمی این بازی در صفحه‌ی استیم آن را بخوانید.

بازی Broken Porcelain تغییرات زیادی را به این سری اضافه می‌کند. ویژگی‌های گیم‌پلی و عناصر داستان پردازی جدید این بازی، روح تازه‌ای را به شخصیت‌های بازی می‌دمد و سطح بی سابقه‌ای از ماجراجویی‌های فراموش نشدنی برای هر دو مخاطبان جدید و قدیمی این سری به ارمغان می‌آورد.

حقایق دفن شده در هتل اشمان به‌راحتی کشف نمی‌شوند زیرا این اسرار توسط stalkers، شکارچیان قدرتمند به دام افتاده در زمان و دیوارهای آن به خوبی حفظ شده‌اند. در این بازی تلاش برای بقا به چیزی بیش از عکس العمل‌های سریع تبدیل شده است و رویکرد استراتژیک به سرعت در طی بازی به یک عنصر حیاتی تبدیل می‌شود. در عملکرد خود باهوش باشید. دانستن بهترین زمان برای قایم شدن، فرار یا مبارزه با خطرات قریب الوقوع می‌تواند به سرعت شکارچیان را به شکار تبدیل کند. 

  • داستانی روانشناختی و مهیج: بازی Broken Porcelain جدیدترین بازی از سری کلاسیک موفق Remothered است که تجربه‌ای عالی برای آشنایی طرفداران جدید با این سری و همچنین طرفداران قدیمی که علاقه زیادی به آشنایی بیشتر با شخصیت‌ها و اتفاقات بازی Tormented Fathersدارند، محسوب می‌شود.

  • تجربه‌ای واقع بینانه از تلاش برای بقا: مسافرخانه اشمان به همان اندازه که خطرناک است از نظر منابع غنی است. با احتیاط محیط مورد نظر را جست‌وجو کنید تا بتوانید به کاوشتان در مکان‌های ناخوشایندی که اسرار مهمی از گذشته‌ای ترسناک را پنهان می‌کنند‌، ادامه دهید.

  • گیم‌پلی مخفی کاری: در میان سایه‌های مسافرخانه اشمان پرسه بزنید و از همه چیز در دسترستان استفاده کنید تا حواس دشمنانتان را پرت کرده و فرار کنید.

  • تحقیق کنید و فرار کنید: معماهای چالش برانگیز، داستان‌های گسترده و موسیقی متن دلهره آور توسط آهنگساز لوکا بالبونی (Luca Balboni) فضای تاریک بازی را به تجربه‌ای وحشتناک تبدیل می‌کند که بازیکنان را حتی پس از پایان بازی آزار می‌دهد.

  • شخصیت های فریبنده: بازی شخصیت‌های کاریزماتیک زیادی خواهد داشت. کاراکترهای قدیمی مورد علاقه‌ی بازیکنان به همراه شخصیت‌های جدید با الهام از بازی‌های ترسناک کلاسیک نیز به بازی اضافه شده‌اند.

  • صحنه‌های سینمایی Real-Time: برای اولین‌بار در این سری، صحنه‌های Real-Time سینمایی کاملاً انیمیت شده، روح تازه‌ای را به شخصیت‌ها و دنیای Remothert می‌دمد.

بازی Remothered: Broken Porcelain در تاریخ ۲۹ مهر ۱۳۹۹ (۲۰ اکتبر ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی ‌استیشن 4 ، ایکس ‌باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده