// چهار شنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۱

پری لود بازی Half-Life: Alyx از جمعه هفته جاری آغاز می‌شود

کاربران Half-Life: Alyx از روز جمعه یک فروردین ماه ۹۹ می‌توانند بازی را روی استیم پری‌لود کنند تا پس از عرضه بازی در چهارم فروردین بلافاصله وارد بازی شوند.

بازی Half-Life: Alyx در تاریخ چهارم فروردین ماه ۹۹ (۲۳ مارس) و ساعت ۹:۳۰ شب به‌وقت ایران به‌صورت انحصاری در اختیار کاربران کامپیوتر و هدست‌های واقعیت مجازی قرار می‌گیرد. شرکت ولو (Valve)، سازنده و ناشر Half-Life: Alyx، در گذشته اعلام کرده بود که این بازی برای تیم سازنده بازگشتی به مجموعه Half-Life به‌حساب می‌آید.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر ولو با انتشار یک توییت اعلام کرده که کاربران استیم از تاریخ یک فروردین ماه ۹۹ (۱۹ مارس) می‌توانند Half-Life: Alyx را پری‌لود کنند. ازاین‌رو نیازی نیست که در روز عرضه رسمی بازی برای دانلود آن اقدامی صورت بگیرد. درنتیجه کاربران بلافاصله وارد بازی می‌شوند و از تجربه آن لذت می‌برند. 

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که Half-Life: Alyx چه عملکردی را از خود به‌نمایش می‌‌گذارد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا در صورت موفقیت بازی، شاهد توسعه نسخه‌های جدیدترین از مجموعه Half-Life خواهیم بود؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده