// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

ویدیوهای جدید Half-Life: Alyx گیم پلی بازی را نشان می‌دهد

کمتر از یک ماه دیگر بازی Half-Life: Alyx منتشر می‌شود و شرکت ولو به‌تازگی سه ویدیو از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است.

بازی Half-Life: Alyx در تاریخ چهار فروردین ماه ۹۹ (۲۳ مارس) روی کامپیوتر عرضه و در اختیار دارندگان هدست‌های واقعیت مجازی قرار گرفته می‌شود. ازاین‌رو کاربرانی که هدست‌های آکیولس ریفت،‌ آکیولس کوئست، Valve Index ،HTC Vive یا ویندوز میکسد ریلیتی را دارند، می‌توانند این بازی را تجربه کنند. طرفداران مدت‌ها است که منتظر نسخه جدیدی از Half-Life هستند، اما این بار تیم سازنده تصمیم گرفتند به‌سراغ واقعیت مجازی بروند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت ولو (Valve)، سازنده و ناشر Half-Life: Alyx، به‌تازگی سه ویدیو جدید را از گیم‌پلی بازی منتشر کرده است که هرکدام از آن‌ها مکانیسم‌‌های مختلفی از Half-Life: Alyx را به‌نمایش می‌گذارند. در جریان اولین ویدیو، شاهد استفاده قهرمان داستان از یک آیتم مخصوص برای تلپورت و نقل مکان به بخش‌های مختلفی از محیط هستیم. ازاین‌رو کاربران با استفاده از این آیتم می‌توانند مدام سنگر خود را تغییر دهند و دشمنان را در شرایط بهتری از بین ببرند.

دانلود ویدیو از آپارات

دومین ویدیو با محوریت گشت‌وگذار در محیط و کشتن هیولاها طراحی شده است. در جریان داستان Half-Life: Alyx، کاربران جدا از اینکه با انسان‌ها مبارزه می‌کنند، با هیولاها و موجودات مختلفی هم دست و پنجه نرم خواهند کرد که از مشخصه‌های سری Half-Life هستند. نکته‌ی جالب ویدیو دوم، ابتدای آن است که ولو از یک سیستم حل معمای بسیار جالب برای باز کردن درهای قفل استفاده کرده است که در نوع خود خلاقانه به‌حساب می‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

در جریان آخرین ویدیو هم ولو مکانیسم نقل مکان بازی را بهتر به‌نمایش می‌گذارد. بازیکنان با استفاده از این ویژگی می‌توانند Half-Life: Alyx را به یک بازی اشاره و کلیک تبدیل کنند. همچنین در ادامه بخش ارتقای سلاح هم به نمایش گذاشته می‌شود. از دیگر ویژگی‌های به نمایش گذاشته در این ویدیو هم می‌توان به فیزیک بسیار خوب بازی اشاره کرد. در انتها نظر خود را در مورد بازی Half-Life: Alyx با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده