نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۱

طراحی شخصیت ‌های Super Smash Bros در Animal Crossing: New Horizons

یکی از طرفداران بازی Super Smash Bros Ultimate اقدام به بازطراحی تمام مبارزان این بازی در Animal Crossing: New Horizons کرده است.

یکی از اعضای وبسایت ردیت با نام کاربری DJ-Dez با استفاده از ابزارهای طراحی و چند ترفند خلاقانه در استفاده از دوربین، تمامی شخصیت‌های مجموعه مبارزان Super Smash Bros. Ultimate را در بازی Animal Crossing: New Horizons طراحی کرده است. DJ-Dez در اکانت شخصی خود می‌نویسد:

بالاخره موفق شدم! بعد از گذشته بیش از ۴۰۰ ساعت تلاش، حالا همه شخصیت‌های Super Smash Bros Ultimate به دنیای Animal Crossing منتقل شده‌اند. نینتندو، این درخواست شغلی من محسوب می‌شود!

تصویر تمام شخصیت های Super Smash Bros در Animal Crossing

لینک تصویر باکیفیت

اگر برای انجام این کار در دنیای بازی خود ترغیب شدید، می‌توانید همین الان این شخصیت‌ها را برای بازی خود خریداری کنید. آی‌دی DJ در داخل بازی، MA-3790-6501-6469 است. این مجموعه، شامل پوکمون‌های مختلف و کاراکترهای بزرگتری مانند Ripley و Bowser است که به‌لطف طراحی سفارشی و المان‌های خاص Animal Crossing، ظاهر جالب و بامزه‌ای را به خود گرفته‌اند.

اقدام جالب این طرفدار Super Smash Bros Ultimate دو نکته‌ی اساسی را نشان می‌دهد که یکی از آن‌ها گستردگی قابل‌توجه ابزار طراحی Animal Crossing: New Horizons و دیگری میزان علاقه‌ی بسیار زیاد طرفداران بازی‌های نینتندو به آثار توسعه‌دهندگان این شرکت است. اختصاص بیش از ۴۰۰ ساعت زمان برای اجرای یک ایده‌ در داخل بازی، نشان از وابستگی جالب توجه طرفداران به بازی‌های خاص نینتندو دارد.

Animal Crossing: New Horizons

در سایر اخبار مرتبط با این موضوع شایعاتی مبنی بر وجود یک ترتیب و برنامه خاص برای کاراکترهای NPC که از جزیره شما در Animal Crossing: New Horizon دیدن می‌کنند، مطرح شده بود که توسط چند دیتاماینر تأیید شد. براین اساس، به‌طور قطع یک الگوریتم مشخص برای حضور ظاهراً رندوم و اتفاقیِ کاراکترهای غیرقابل بازی در جزیره کاربران وجود دارد. اخیراً هم مطلبی در خصوص دلیل ترک کردن ناگهانی جزیره، توسط همسایه‌های شما در بازی Animal Crossing: New Horizons توسط یکی از کاربران این بازی در توییتر (Ninji) مطرح شده بود که می‌توانید با مراجعه به این لینک نگاهی به آن داشته باشید.

هردو بازی Animal Crossing: New Horizons و Super Smash Bros. Ultimate هم‌اکنون برای نینتندو سوییچ قابل دریافت هستند. Animal Crossing به‌صورت مرتب آپدیت‌های محتوای جدید خود را دریافت کرده و Smash Bros نیز به‌زودی دور جدیدی از مبارزان DLC خود را دریافت خواهد کرد. گرچه هنوز ماهیت این کاراکترها مشخص نشده است. طبق اعلام نینتندو در جریان رویداد دایرکت، قرار است شاهد اضافه شدن شخصیتی از سری ARMS به این بازی باشیم.

نظر شما درباره این اقدام طرفدار Animal Crossing: New Horizons چیست؟ اگر شما هم از کاربران این بازی هستید، نظرات خود را در خصوص آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده