نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

مبارز جدید Super Smash Bros. Ultimate از کاراکترهای ARMS خواهد بود

طبق اعلام نینتندو در جریان رویداد دایرکت، قرار است شاهد اضافه شدن شخصیتی از سری ARMS به بازی Super Smash Bros. Ultimate باشیم. 

در جریان رویداد نینتندو دایرکت که دیروز برگزار شد، هویت کلی مبارز بعدی که قرار است به بازی Super Smash Bros. Ultimate اضافه شود هم تایید شد. بر این اساس، این شخصیت قرار است یکی از کاراکتر‌های بازی ARMS باشد؛ بازی که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد و در آن شاهد مبارزه شخصیت‌هایی بودیم که دست‌های درازی دارند و بدین شکل به‌هم ضربه می‌زنند. پیش از این هم در Super Smash Bros. Ultimate به این اثر اشاره شده بود و شخصیت Spring Man آن، در قالب یک Assist Trophy در بازی حضور داشت. با این حال این‌بار، قرار است شاهد اضافه شدن یک شخصیت کاملا جدید باشیم که البته، فعلا هویت وی رسما مشخص نشده است.

در حالی که هنوز هویت این کاراکتر مشخص نشده، ولی نینتندو اعلام کرد که قرار است در ماه ژوئن (خرداد/تیر ۹۹)، این شخصیت معرفی و در همین ماه هم به بازی اضافه شود. این شخصیت، اولین نفر از مبارزانی است که در قالب Smash Ultimate’s Fighters Pass Vol. 2 به بازی اضافه می‌شوند و در مجموع ۶ مبارز دیگر هم قرار است به مرور در قالب این مجموعه به بازی اضافه شوند. به هر حال ARMS و Super Smash Bros. Ultimate هردو بازی‌هایی مبارزه‌ای هستند و همین امر هم شخصیت جدید را جذاب می‌کند؛ مخصوصا با در نظر گرفتن این موضوع که مبارزان بازی ARMS حرکات بسیار جالب و عجیبی هم دارند. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده