نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

انتشار تصویری جدید از رابط کاربری نینتدو سوئیچ

نیکالیس، تصویر جدیدی از رابط کاربری کنسول نینتندو سوییچ را در حساب رسمی توییتر خود منتشر کرد.

هفته گذشته و پس از انتشار اطلاعاتی از قبیل قیمت نینتندو سوییچ و زمان عرضه آن، اولین تصاویر از رابط کاربری این کنسول منتشر شد. حال شرکت نیکالیس تصویر دیگری از رابط کاربری این کنسول  منتشر کرده که می‌توانیم  UI این کنسول در حالت قابل حمل را مشاهده کنیم.

روز گذشته، این ناشر در حساب رسمی خود در توییتر تصویری منتشر کرد که در آن می‌توانیم سه بازی‌ای را که قرار است آنها برای سوییچ منتشر کنند، مشاهده کنیم. این سه بازی، The Binding of Isaac:Aftebirth+، 1001 Spike و Cave Story نام دارند که تا پیش از این، عرضه دو بازی آخر برای کنسول سوییچ تایید نشده بود. عکس منتشر شده، دقیقا همان منویی را به ما نشان می‌دهد که پیش از این در تصاویر منتشر شده دیده بودیم. 

Switch

البته Nicalis به سرعت توییت منتشر شده خود را پاک کرد اما با این حال تصویر منتشر شده به سرعت در سطح وب پخش شد. اعضای انجمن نئوگف اعتقاد دارند تصویر پیش‌زمینه سیاهی که در این عکس مشاهده می‌کنیم، این احتمال را می‌دهد که سوییچ به شما اجازه می‌دهد بتوانید بین تصویر پیش‌زمینه سیاه و سفید یکی را انتخاب کنید. همچنین گزینه Change User که در قسمت پایینی تصویر قابل رویت است، این نکته را می‌رساند که به احتمال زیاد نینتدو سوییچ می‌تواند به طور همزمان از چند کاربر پشتیبانی کند. با تمام این تفاسیر، احتمال اینکه رابط کاربری نینتندو سوییچ تا زمان عرضه‌ این کنسول در تاریخ ۳ مارس (۱۳ اسفند) دستخوش تغییر شود، بسیار زیاد است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده