// شنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۱۲

بتای عمومی بازی Rogue Company به‌صورت Free to Play عرضه شد؛ اضافه شدن شخصیت جدید

بتای عمومی بازی Rogue Company به‌صورت Free to Play همراه با یک شخصیت قابل بازی به‌نام Dahlia دردسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو‌ی Hi-Rez، سازنده‌ی بازی آنلاین چندنفره Rogue Company اعلام کرده که بتای عمومی این بازی به‌صورت Free to Play منتشر شده است. بتای خصوصی این بازی چندوقت پیش عرضه شد که برای دسترسی به آن یا باید از کدی رایگان استفاده می‌کردید یا یکی از Founder’s Packهای متنوع بازی را خریداری می‌کردید.

Rogue Company یک بازی شوتر تیم‌محور است که در آن دو تیم چهارنفره در حالت‌های تیم‌دث‌مچ یا حالت‌های هدف‌دار با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. بازیکنان هر راند را با خرید اسلحه، تجهیزات و پِرک‌ها شروع می‌کنند و سپس با یک لباس بالدار در نقشه‌ی بازی فرود می‌آیند.

نسخه‌ی بتای این بازی درحال‌حاضر به‌صورت Free to Play برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز) دردسترس است. همچنین این بازی از قابلیت‌های بازی بین پلتفرمی (کراس ‌پلی) و انتقال فایل ذخیره‌ی بین پلتفرمی (کراس ‌سیو) پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، سازندگان در یک مصاحبه‌ی خبری اعلام کرده‌اند که هر محتوای دانلودی دیگری که برای بازی روگ کمپانی عرضه می‌شود صرفا جنبه‌ی تزیینی دارد و قرار نیست کسی بتواند با پرداخت پول در بازی موفق‌تر از دیگران عمل کند.

دانلود ویدیو در آپارات

در خبری دیگر از این بازی، شخصیت قابل بازی دیگری به‌نام دالیا به بازی اضافه شده است که طبق توضیحات سازندگان او «یک افسر سابق ارتشی با شخصیتی سرسخت و یکی از پرافتخارترین رهبران گروه‌های نظامی در دنیا است.»

او می‌تواند از ساب‌ماشین‌ گان یا اسنایپری خاص استفاده کند. توانایی مخصوص او نیز این است که می‌تواند هم‌تیمی مجروح شده را اگر در فاصله‌ی کمتر از ۳۰ متری او باشد بلافاصله ازطریق «لینک شدن» احیا کند. او در نسخه‌های معمولی و آلتیمیت Founder’s Packها به‌صورت رایگان در دسترس است. همچنین می‌توان با صرف کردیت یا واحد پول پریمیوم درون بازی شخصیت دالیا را جداگانه خریداری کرد.

دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده