// یکشنبه, ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۱

اولین تریلر گیم‌ پلی بازی Rogue Company منتشر شد

استودیو های رز اولین تریلر گیم‌پلی بازی Rogue Company را که یک بازی چندنفره شوتر سوم شخص است، منتشر کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو First Watch Games که یکی از زیرمجموعه‌های استودیو Hi-Rez (سازنده بازی Smite) است، بالاخره اولین تریلر گیم‌پلی بازی First Watch Games را منتشر کرد. اگرچه هنوز تاریخ انتشار این بازی چندنفره شوتر اعلام نشده است، اما می‌توانید از این لینک برای ثبت‌نام در تست آلفای بازی اقدام کنید. تریلر جدید بازی Rogue Company را می‌توانید ازطریق یوتیوب تماشا کنید.

بازی Rogue Company در یکی از برنامه‌های Nintendo Direct در سال ۲۰۱۹ معرفی شد. در این بازی PvP یا همان بازیکن در مقابل بازیکن، شما در قالب یک‌سری شخصیت منحصربه‌فرد که هریک دارای توانایی‌های خاصی هستند، سرگرم رقابت و مبارزه با یکدیگر می‌شوید. دو تیم مختلف از دو نقطه متفاوت با استفاده از هواپیما وارد میدان نبرد می‌شوند و هریک از آن‌ها که مأموریت مربوطه را سریع‌تر انجام دهد، پیروز میدان خواهد بود. البته اگر تمام افراد تیم حریف را از بین ببرید دیگر نیازی به انجام مأموریت نخواهد بود.

بازی Rogue Company

تا این لحظه دو حالت برای این بازی چندنفره شوتر معرفی شده است. اولین حالت Extraction نام دارد که در آن دو تیم چهار نفره باید به‌دنبال هک کردن وسیله‌ای باشند که در گوشه‌ای از نقشه بازی قرار دارد. حالت دوم نیز با نام Wingman شما را در قالب دو تیم دو نفره وارد میدان می‌کند. در حال حاضر ۸ شخصیت یا Rogue و دو حالت مذکور برای این بازی معرفی شده‌ است که پس از انتشار، تعداد آن‌ها به‌مرور افزایش خواهد یافت.

با تماشای گیم‌پلی بازی شاید بتوان به‌نوعی آن را شبیه به نسخه سوم شخص و فانتزی بازی Rainbow Six Siege دانست. در نظر داشته باشید که بازی Rogue Company در همان بدو انتشار دارای قابلیت کراس‌پلتفرم خواهد بود. این بازی قرار است برای پلتفرم‌های کامپیوتر (فروشگاه اپیک گیمزایکس‌ باکس وان، پلی‌ استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس قرار بگیرد. همچنین این بازی اولین ساخته استودیو First Watch Games است و از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 بهره می‌برد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده