نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

تریلر جدید فیلم Pokemon: Detective Pikachu با محوریت دنیای پوکمون ها

کمپانی برادران وارنر اخیرا تریلر جدیدی از فیلم Pokemon: Detective Pikachu را منتشر کرده است که دنیای فیلم را نمایش می‌دهد.

ماه اسفند گذشته بود که کمپانی برادران وارنر و لجندری پیکچرز دومین تریلر رسمی فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) را منتشر کردند که حاوی تصاویر جدیدی از اتفاقات این فیلم لایو اکشن مورد انتظار بود. همچنین پیش از این در ماه آبان سال گذشته نیز اولین تریلر رسمی این فیلم منتشر شده بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدید و کوتاه دیگری از فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو) منتشر شده است. در این تریلر که زمان آن کمتر از ۹۰ ثانیه است، شاهد تصاویر جدیدی نیز از این فیلم لایو اکشن هستیم که تمرکز اصلی آن روی دنیای پیکاچو و موجودات مجموعه پوکمون است و شاهد صحنه‌های احساسی بین پیکاچو و تیم گوودمن نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تریلر بسیار زیبا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این تریلر، برادران وارنر پوسترهای بین المللی جدیدی از فیلم Pokemon: Detective Pikachu را منتشر کرده که تمرکز آن روی شخصیت‌های مجموعه پوکمون (Pokemon) است. در این ۶ پوستر شاهد حضور شخصیت‌هایی چون پیکاچو،‌ بولباسور (Bulbasaur)، چارزارد (Charizard)، جیگلی‌پاف (Jigglypuff)، مستر مایم (Mr. Mime) و سایداک (Psyduck) هستیم. شما در ادامه می‌توانید این ۶ پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Pokemon: Detective Pikachu

پوستر فیلم Pokemon: Detective Pikachu

رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو (صداپیشگی)، جاستیس اسمیت در نقش تیم گوودمن، کاترین نیوتون در نقش لوسی، کن واتانابه در نقش کارآگاه یوشیدا، کریس گیر، ریتا اورا، سوکی واترهاوس، عمر چاپارو و بیل نای، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pokemon: Detective Pikachu حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راب لترمن، کارگردان انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و فیلم Goosebumps (مورمور)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده داشته است.

فیلم Pokemon: Detective Pikachu برای اکران در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. همچنین بر خلاف خبرهای منتشر شده، فیلم Detective Pikachu درجه سنی PG را از سازمان نظام رده‌بندی محتوی فیلم دریافت کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده