نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۴

اولین تریلر فیلم Pokemon: Detective Pikachu منتشر شد

کمپانی برادران وارنر اولین تریلر فیلم Pokemon: Detective Pikachu با صداپیشگی رایان رینولدز را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) منتشر شده است. در اولین تریلر این فیلم لایو اکشن که امروز کمپانی برادران وارنر آن را منتشر کرد، به شهر Ryme، جایی که پوکمون در کنار انسان‌ها وجود خارجی دارند و زندگی می‌کنند، سفر می‌کنیم. یک کارآگاه بسیار معروف در این شهر گمشده است و پسرش، تیم با بازی جاستیس اسمیت به دنبال تحقیق در مورد اینکه چه اتفاقی برای پدرش رخ داده، است، اما او پیکاچو را پیدا می‌کند که ظاهرا تیم تنها انسانی است که می‌تواند با او ارتباط برقرار کند و با او حرف بزند. در اولین تریلر فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو) شاهد حضور شخصیت‌های دیگر پوکمون مثل Psyduck ،Bulbasaur ،Charizard و Greninja نیز هستیم. رایان رینولدز صداپیشگی شخصیت کارآگاه پیکاچو را در این فیلم بر عهده دارد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

علاوه بر تریلر، کمپانی برادران وارنر اولین پوستر رسمی فیلم Pokemon: Detective Pikachu را نیز منتشر کرده‌ است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

 Pokemon: Detective Pikachu Poster

رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو (صداپیشگی)، جاستیس اسمیت در نقش تیم گوودمن، کاترین نیوتون در نقش لوسی، کن واتانابه در نقش کارآگاه یوشیدا، کریس گیر، ریتا اورا، سوکی واترهاوس، عمر چاپارو و بیل نای، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pokemon: Detective Pikachu حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راب لترمن، کارگردان آثاری چون انیمیشن  Shark Tale (داستان کوسه)، انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان)، فیلم Gulliver's Travels (سفرهای گالیور) و فیلم Goosebumps (مورمو)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده داشته است. الکس هرش، نیکول پرلمن، اریک پیرسون و تام مک‌کارتی نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Pokemon: Detective Pikachu قرار است در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.  


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده