نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

بازیگر نقش اصلی زن فیلم Detective Pikachu معرفی شد

کمپانی یونیورسال و لجندری بازیگر نقش اصلی زن فیلم کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) را انتخاب و معرفی کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش اصلی زن فیلم Detective Pikachu رسما انتخاب و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر، منتشر کرده، کاترین نیوتون، بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ)، قرار است نقش اصلی زن این فیلم را بازی کند. این وب‌سایت اضافه کرد که ناتالیا دایر (بازیگر سریال Stranger Things)، کاترین لانگفورد (بازیگر سریال Thirteen Reasons Why) و هالی لو ریچاردسون (بازیگر فیلم The Edge of Seventeen و فیلم Split)، دیگر گزینه‌های کمپانی یونیورسال (Universal) و لجندری پیکچرز (Legendary Pictures) برای بازی در این نقش بوده‌اند.

هالیوود ریپورتر در ادامه گفت که به‌تازگی مراحل تست بازیگر فیلم Detective Pikachu برای این نقش به پایان رسیده و نیوتون در نهایت برنده این بخش شده است و این نقش را دریافت خواهد کرد. با این حال، به نظر می‌رسد که نیوتون اکنون در حال انجام دادن مذاکرات نهایی با یونیورسال و لجندری است و هنوز قرارداد همکاری بین آن‌ها امضا نشده است، اما این احتمال وجود دارد که آن‌ها اکنون به توافق کامل دست پیدا کرده باشند و این موضوع برای مدت کوتاهی قبل باشد. نیوتون قرار است نقش شخصیتی به‌نام لوسی را در فیلم Detective Pikachu بازی کند که یک روزنامه‌نگار است که هرکسی را به خود جذب می‌کند.

Kathryn Newton lady bird

فیلم Paranormal Activity 4 (فعالیت فراطبیعی ۴) و فیلم Lady Bird (لیدی برد)، دیگر فیلم‌هایی هستند که نیوتون در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته است. با این حال، نیوتون تنها بازیگری نیست که تاکنون حضور آن در فیلم Detective Pikachu تایید شده است. ماه گذشته، یونیورسال و لجندری اعلام کردند که جاستیس اسمیت (سریال The Get Down) به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش اصلی مرد این فیلم لایو اکشن را بازی کند. علاوه بر این، در اواخر ماه مهر امسال خبر و شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه هیو جکمن، رایان رینولدز، دواین جانسون و مارک والبرگ، چهار گزینه اصلی لجندری پیکچرز برای بازی و صداپیشگی در نقش کارآگاه پیکاچو در فیلم Detective Pikachu هستند.

راب لترمن، کارگردان آثاری چون داستان کوسه (Shark Tale)، هیولاها علیه بیگانگان (Monsters vs. Aliens)، سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) و مورمور (Goosebumps)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده خواهد داشت. الکس هرش و نیکول پرلمن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. فیلمبرداری و تولید فیلم Detective Pikachu از ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (دی-بهمن امسال) در شهر لندن آغاز خواهد شد. با این حال، تاکنون تاریخی برای اکران این فیلم در نظر گرفته و اعلام نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده