نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

تاریخ اکران فیلم Detective Pikachu اعلام شد

کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز تاریخ اکران فیلم کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) را رسما تایید و اعلام کردند.

هفته گذشته، کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز اعلام کردند که رایان رینولدز به جمع بازیگران فیلم Detective Pikachu اضافه شده و قرار است صداپیشگی شخصیت کارآگاه پیکاچو را در این فیلم لایو اکشن بر عهده داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران این فیلم رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی یونیورسال و لجندری تایید و اعلام کردند که فیلم Detective Pikachu قرار است در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. در حال حاضر این فیلم در این تاریخ باید با فیلم The Rosie Project و انیمیشن Uglydolls در گیشه رقابت کند.

هفته پیش از اکران فیلم Detective Pikachu، فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) و هفته پس از آن اسپین‌ آف فیلم Men In Black (مردان سیاه پوش) و فیلم John Wick: Chapter 3 (جان ویک: قسمت ۳) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت. علاوه بر رینولدز، تاکنون حضور جاستیس اسمیت، بازیگر سریال The Get Down، برای بازی در نقش تیم گوودمن و کاترین نیوتون، بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ)، برای بازی در نقش لوسی، در فیلم Detective Pikachu تایید و اعلام شده است. در اواخر ماه مهر امسال خبر و شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه هیو جکمن، رایان رینولدز، دواین جانسون و مارک والبرگ، چهار گزینه اصلی لجندری پیکچرز برای بازی و صداپیشگی در نقش کارآگاه پیکاچو در این فیلم هستند.

راب لترمن، کارگردان آثاری چون داستان کوسه (Shark Tale)، هیولاها علیه بیگانگان (Monsters vs. Aliens)، سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) و مورمور (Goosebumps)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده خواهد داشت. الکس هرش و نیکول پرلمن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند. فیلمبرداری و تولید فیلم Detective Pikachu از ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (دی-بهمن امسال) در شهر لندن آغاز خواهد شد. رینولدز در تابستان سال آینده برای بازی در نقش ددپول باز خواهد گشت. فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده