نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵

رایان رینولدز به جمع بازیگران فیلم Detective Pikachu پیوست

چندی پیش احتمال حضور رایان رینولدز در فیلم کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) مطرح شده بود. حال امروز کمپانی لجندری و یونیورسال حضور او در نقش پوکمون زرد را تایید کردند.

شاید تعجب‌برانگیزترین و البته هیجان‌انگیزترین خبری که این چند وقت اخیر به گوش ما رسیده این باشد که در طی خبری اعلام شده تیم بازیگری فیلم لایو اکشن Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو) به‌تازگی ستاره جدیدی را به جمع خود اضافه کرده است و آن هم کسی نیست جز بازیگر نقش شخصیت اصلی فیلم Deadpool (ددپول) یعنی رایان رینولدز. در طی این خبر اعلام شده که رایان رینولدز اخیرا قراردادی مبنی بر ایفای نقش شخصیت پوکمون زرد کوچک این لایو اکشن سینمایی را با کمپانی‌های سازنده آن امضا کرده است. همچنین لازم به ذکر است که کارگردانی فیلم کارآگاه پیکاچو بر عهده راب لترمن، کارگردان آثاری چون انیمیشن سینمایی Shark Tale (داستان کوسه)، انیمیشن سینمایی Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان)، فیلم Gulliver's Travels (سفرهای گالیور) و فیلم Goosebumps (مورمور) است.

این خبر توسط سایت خبری هالیوود ریپورتر اعلام شده است. فیلم Detective Pikachu داستان پسری به نام تیم گودمن را روایت می‌کند که روزی با یک پیکاچوی باهوش روبه‌رو می‌شود که ادعا می‌کند یک کارآگاه بزرگ است. آنها در ادامه داستان با یک «روزنامه‌نگار خشن و زمخت» به نام لوسی روبه‌رو می‌شوند که قرار است با کمک یکدیگر پدر گمشده تیم را پیدا کنند. قرار است نقش شخصیت تیم گودمن را جاستیس اسمیت که پیشتر او را در سریال The Get Down دیده بودیم ایفا کند. علاوه بر سریال ذکر شده، او در یکی از مورد انتظارترین آثار یعنی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (پارک ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) هم ایفای نقش کرده است. از طرف دیگر کاترین نیوتون، بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ‌های کوچک بزرگ) قرار است نقش اصلی زن این فیلم یعنی لوسی یا همان روزنامه‌نگار را بازی کند.

Ryan Reynolds

کمی پیشتر اعلام شده بود که تیم تهیه‌کنندگی و عوامل پشت صحنه این اثر، علاوه بر رایان رینولدز لیستی از بازیگران احتمالی دیگر مانند هیو جکمن، دواین جانسون و همینطور مارک والبرگ را برای ایفای نقش شخصیت اصلی داستان یعنی کاراگاه پیکاچو در نظر گرفته‌اند و همانطور که از ظواهر امر پیدا است، قرعه به نام رینولدز افتاده است. داستان این اثر براساس بازی ویدیویی ژاپنی یعنی Great Detective Pikachu بوده که قرار است فیلمنامه آن هم به قلم نیکول پرلمن، نویسنده فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) و الکس هرش، نویسنده انیمیشن سریالی Gravity Falls (آبشار جاذبه) نوشته شود.

فیلمبرداری و تولید فیلم Detective Pikachu از ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (دی-بهمن امسال) در شهر لندن آغاز خواهد شد. با این حال، تاکنون تاریخی برای اکران این فیلم در نظر گرفته و اعلام نشده است. آن دسته از طرفداران پوکمون که به‌شدت این سبک فیلم و بازی را دوست دارند و اصلا نمی‌توانند تا زمان اکران این اثر صبر کنند باید بدانند که خیلی هم بدشانس نیستند؛ زیرا اخیرا دو بازی Pokémon Ultra Sun و همچنین Pokémon Ultra Moon به طور رسمی منتشر شده است. از طرف دیگر هم خطاب به طرفداران رایان رینولدز باید اعلام کرد که فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) برای اکران در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) برنامه ریزی شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده