نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

حضور بازیگر دیگری در فیلم Detective Pikachu تایید شد

کمپانی یونیورسال و لجندری پیکچرز از اضافه شدن بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم کارآگاه پیکاچو (Detective Pikachu) خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Detective Pikachu رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کن واتانابه، بازیگر آثاری چون فیلم The Last Samurai (آخرین سامورایی)، فیلم Inception (تلقین) و فیلم Godzilla (گودزیلا) به جمع بازیگران این فیلم لایو اکشن اضافه شده است. واتانابه قرار است نقش کارآگاه یوشیدا را در این فیلم بازی کند. راب لترمن، کارگردان آثاری چون داستان کوسه (Shark Tale)، هیولاها علیه بیگانگان (Monsters vs. Aliens)، سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) و مورمور (Goosebumps)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده خواهد داشت. الکس هرش و نیکول پرلمن نیز کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند.

علاوه بر واتانابه، تاکنون حضور رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو (صداپیشگی)، جاستیس اسمیت در نقش تیم گوودمن و کاترین نیوتون در نقش لوسی، در فیلم Detective Pikachu تایید و اعلام شده است. با این حال، انتظار می‌رود که حضور بازیگران بیشتری در این فیلم تایید و اعلام شود. فیلمبرداری و تولید فیلم Detective Pikachu قرار است از ماه ژانویه سال ۲۰۱۸ (دی-بهمن امسال) در شهر لندن آغاز شود، اما تاکنون اطلاعات بیشتری در این رابطه منتشر نشده است. این فیلم قرار است با همکاری کمپانی پوکمون و لجندری تولید و توسط کمپانی یونیورسال منتشر شود.

فیلم Detective Pikachu قرار است در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. در حال حاضر این فیلم در این تاریخ باید با فیلم The Rosie Project و انیمیشن Uglydolls در گیشه رقابت کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده