نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

ویدیو جدیدی از انیمیشن Ralph Breaks the Internet منتشر شد

والت دیزنی ویدیو جدیدی از انیمیشن Ralph Breaks the Internet را منتشر کرده که در آن شاهد سفر رالف و ونلوپه به دنیای اینترنت هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو جدیدی از انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند) منتشر شده است. اکران این انیمیشن سینمایی از روز چهارشنبه این هفته آغاز خواهد شد و کمپانی والت دیزنی در نظر دارد تا از تمامی پتانسیل‌های روز شکرگزاری برای فروش بیشتر دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) در این ایام استفاده کند. به همین منظور ویدیوی جدیدی از این انیمیشن منتشر شده است که در آن رالف به‌همراه ونلوپه به دنیای اینترنت سفر می‌کنند و در این ویدیو شاهد ورود این دو شخصیت برای اولین‌بار به دنیای اینترنت هستیم. این ویدیو در واقع تنها لحظاتی پیش از آشنایی رالف و ونلوپه با شخصیت KnowsMore با صداپیشگی آلن تودیک، جریان دارد که پیش از این ویدیو ملاقات آن‌ها منتشر شده بود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

به‌تازگی اولین نقدهای انیمیشن Ralph Breaks the Internet نیز منتشر شده است که واکنش بیشتر منتقدان به این انیمیشن مثبت بوده است و آن را یک دنباله شایسته برای قسمت اول می‌دانند. اولین تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet در اسفند سال گذشته، دومین تریلر این انیمیشن در ماه خرداد امسال و سومین تریلر انیمیشن Wreck-It Ralph 2 (رالف خرابکار ۲) در ماه گذشته، منتشر شده است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده ریچ مور و فیل جانستون بوده و علاوه بر کارگردانی، جانستون وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ را به‌همراه پاملا ریبون نیز بر عهده داشته است.

جان سی ریلی، سارا سیلورمن، گل گلدوت، جک مک بریر، تراجی پی. هنسون، جین لینچ، آلن تودیک، آنا اورتیز، جیمز کوردن، اولیل کاروالیو، کریستن بل، مینگ-نا ون، آنیکا نونی رز، مندی مور، جودی بنسون، پیج اوهارا، لیندا لارکین، آیرین بدارد، کلی مکدونالد و ایدینا منزل، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Ralph Breaks the Internet حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده