نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۱

دومین تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 منتشر شد

شرکت والت دیزنی دومین و جدیدترین تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، شرکت والت دیزنی دومین و جدیدترین تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 (رالف اینترنت را خراب می‌کند: رالف خرابکار ۲) را امروز منتشر کرده است. در این تریلر شاهد تصاویر جدیدی از این انیمیشن مورد انتظار هستیم و تمرکز آن بیشتر روی شخصیت رالف با صداپیشگی جان سی ریلی و ونلوپه با صداپیشگی سارا سیلورمن و ورود آن‌ها به دنیای اینترنت است که بار دیگر شاهد خرابکاری‌های رالف اینبار در مقیاسی بزرگ‌تر هستیم. در این تریلر علاوه بر اینکه شاهد حضور پرنسس‌های دیزنی مثل موآنا، آنا، مولان، تیانا، راپانزل، آریل، بل، یاسمین، پوکاهانتس، مریدا و ملکه السا، هستیم، به دیگر مجموعه‌های دیزنی مثل جنگ ستارگان، مارول و حتی پیکسار نیز اشاره می‌شود و در طول تریلر شاهد ورود استورم‌تروپرها نیز هستیم. همچنین در بخشی از تریلر شخصیت آیرون من نیز حضور دارد که دو جنگنده فضایی از دنیای جنگ ستارگان در حال تعقیب یکدیگر هستند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

تمرکز در انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) بیشتر روی شخصیت‌های دنیای بازی آرکید و قدیمی بوده است؛ اما با توجه به اینکه اتفاقات انیمیشن Wreck-It Ralph 2 در دنیای اینترنت جریان دارد، طبیعی است که وسعت دنیای انیمیشن بسیار گسترده‌تر و بزرگ‌تر از قسمت اول شود. همچنین شخصیت‌های جدید انیمیشن نیز در طول تریلر حضور داشتند. تراجی پی. هنسون صداپیشگی شخصیت یسسس و آلن تودیک صداپیشگی شخصیت KnowsMore را در انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 بر عهده دارند.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet: Wreck-It Ralph 2 به کارگردانی ریچ مور و فیل جانستون، برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷)‌ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده