نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۶

ملاقات رالف با KnowsMore در اولین ویدیوی انیمیشن Ralph Breaks the Internet

کمپانی والت دیزنی اولین ویدیوی انیمیشن Ralph Breaks the Internet را منتشر کرده که در آن شاهد ملاقات رالف با شخصیت KnowsMore هستیم.

با نزدیک شدن به زمان اکران انیمیشن Ralph Breaks the Internet (رالف اینترنت را خراب می‌کند)، کمپانی والت دیزنی در حال گسترش تبلیغات این انیمیشن سینمایی بسیار مورد انتظار است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیوی رسمی دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ (رالف خرابکار) منتشر شده است. در این ویدیو شاهد سفر رالف و ونلوپه به دنیای اینترنت هستیم، اما آن‌ها نمی‌دانند که باید برای چیزی که به دنبال آن به این دنیای ناآشنا سفر کرده‌اند، به کجا بروند و به همین منظور به یک Search Bar یا مرکز جستجو مراجعه می‌کند که در آن آن‌ها برای اولین‌بار با شخصیت KnowsMore ملاقات می‌کنند که همه چیز می‌داند و وظیفه او راهنمایی مراجعین است. سرانجام با تلاش ونلوپه آن‌ها موفق می‌شوند که چیزی را که به دنبال آن بوده‌اند، پیدا کنند و در ادامه شاهد رفتن آن‌ها هستیم. آلن تودیک صداپیشگی شخصیت KnowsMore را در انیمیشن Ralph Breaks the Internet بر عهده داشته است. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اولین تریلر انیمیشن Ralph Breaks the Internet در اسفند سال گذشته، دومین تریلر این انیمیشن در ماه خرداد امسال و سرانجام سومین تریلر انیمیشن Wreck-It Ralph 2 (رالف خرابکار ۲) در ماه گذشته، منتشر شده است. کارگردانی این انیمیشن بر عهده ریچ مور و فیل جانستون بوده و علاوه بر کارگردانی، جانستون وظیفه نوشتن فیلمنامه دنباله انیمیشن Wreck-It Ralph‌ را به‌همراه پاملا ریبون نیز بر عهده داشته است. جان سی ریلی، سارا سیلورمن، گل گلدوت، جک مک بریر، تراجی پی. هنسون، جین لینچ، آلن تودیک، آنا اورتیز، جیمز کوردن، اولیل کاروالیو، کریستن بل، مینگ-نا ون، آنیکا نونی رز، مندی مور، جودی بنسون، پیج اوهارا، لیندا لارکین، آیرین بدارد، کلی مکدونالد و ایدینا منزل، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Ralph Breaks the Internet حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Ralph Breaks the Internet برای اکران در تاریخ ۲۱ نوامبر امسال (۳۰ آبان)‌ برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده