نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۸

اولین تریلر رسمی فیلم Solo: A Star Wars Story

همانطور که پیش از این وعده داده شده بود، کمپانی لوکاس فیلم امروز اولین تریلر فیلم Solo: A Star Wars Story را منتشر کرد.

بامداد امروز، والت دیزنی و لوکاس فیلم تریلر Super Bowl 52 فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) را منتشر و اعلام کردند که اولین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار قرار است امروز در برنامه صبح بخیر آمریکا (Good Morning America) از شبکه ABC، منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر شده است. در این تریلر که نسخه طولانی‌تر تبلیغ تلویزیونی این فیلم است، شاهد حضور شخصیت‌های قدیمی و جدید دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) هستیم و در طول این تریلر تصاویر اکشن فوق العاده‌ای به‌همراه دیالوگ‌ها و صحنه‌های جالبی نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر این، لوکاس فیلم چهار پوستر از شخصیت‌های این فیلم را منتشر کرده است که در این پوسترها شاهد حضور شخصیت هان سولو، لاندو کالریسیان، چوباکا و همچنین شخصیت جدید دنیای جنگ ستارگان که کی-را (Qi’Ra) نام دارد، هستیم. نقش این شخصیت را امیلیا کلارک بر عهده دارد که پیش از این نام آن فاش شده بود. شما در ادامه می‌توانید این چهار پوستر را مشاهده کنید:

کارگردانی فیلم Solo: A Star Wars Story بر عهده ران هاوارد بوده است. لارنس کاسدان به همراه جان کاسدان، پسر وی، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. با این حال، روند ساخت این فیلم که قرار است در روز یادبود اکران شود، بسیار پر حاشیه و خبرساز بوده و این فیلم با بحران‌های عجیب و متعددی در طول فیلمبرداری و تولیدش روبه‌رو شده است. خرداد امسال کمپانی لوکاس فیلم با انتشار خبری اعلام کرد که با کریستوفر میلر و فیل لرد که کارگردانی فیلم هان سولو (Han Solo) را بر عهده داشته‌اند، قطع همکاری کرده است و یک روز پس از این ماجرا، لوکاس فیلم اعلام کرد که ران هاوارد به‌عنوان کارگردان جدید فیلم Han Solo انتخاب شده است. علاوه بر تغییر کارگردان، پل بتانی، بازیگر نقش ویژن در دنیای سینمایی مارول، نیز جانشین مایکل کی ویلیامز در این فیلم شد. ویلیامز به علت مشکلاتی که در برنامه‌ریزی و طولانی شدن زمان فیلمبرداری فیلم Solo: A Star Wars Story به‌وجود آمده بود، از ادامه حضور در این فیلم انصراف داد.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده